fbpx

Michael Lohscheller novi CEO Polestara

Michael Lohscheller novi CEO Polestara, gde je došao sa velikim menadžerskim iskustvom uključujući Opel i VinFast

Michael Lohscheller novi CEO Polestara

Michael Lohscheller novi CEO Polestara, gde je došao sa velikim menadžerskim iskustvom uključujući Opel i VinFast. Polestar, proizvođač električnih automobila visokih performansi u vlasništvu kineskog giganta Geely, imaće novog glavnog izvršnog direktora i to već od oktobra. Thomas Ingenlath, koji je bio izvršni direktor od početka kompanije kao samostalnog proizvođača automobila 2017. godine, povlači se 1. oktobra. Michael Lohscheller će zauzeti njegovo mesto i pokušati da transformiše Polestar od relativno malog „start apa“ električnih vozila u većeg i važnijeg igrača u automobilskoj industriji.
Lohscheller je dobro poznat kao vrhunski menadžer. Bio je izvršni direktor u nekoliko drugih automobilskih kompanija u poslednjoj deceniji. Između 2017. i 2021. predvodio je Opel do preuzimanja od strane PSA Grupe, a zatim je prešao na poziciju globalnog izvršnog direktora u VinFastu. Posle samo sedam meseci, prešao je na Nikolu, proizvođača velikih platformi na baterije i vodonik, gde je bio i predsednik i izvršni direktor do septembra 2023, prema njegovom LinkedIn profilu.

Michael Lohscheller novi CEO Polestara

„Polestar je doživeo izuzetnu početnu fazu i sa širom linijom modela, Michael Lohscheller je idealan lider koji će voditi Polestar u njegovo sledeće poglavlje“, rekao je Vinfrid Valand, novi predsednik Polestar-a. „Njegovo duboko poznavanje industrije, posebno u poticanju operativnih kvaliteta i efikasnosti (poznat je po dragonskim merama šštednje u Opelu), razvoju koherentne strategije proizvoda i jačanju prisustva na globalnom tržištu, biće od ključnog značaja u sledećem poglavlju Polestarovog rasta.”

Michael Lohscheller novi CEO Polestara

Polestar, koji trenutno prodaje tri modela – Polestar 2, Polestar 3 i Polestar 4 – imao je tešku prvu polovinu godine u smislu prodaje. Globalno, podružnica kompanije Geely prodala je otprilike 20.200 automobila, što je pad od 27% u odnosu na isti period prošle godine. Sva tri modela se trenutno sklapaju u Kini, što nije idealno za američke ambicije proizvođača automobila koji je formalno švedski, s obzirom na povećane uvozne carine. Njegovo realno bogatstvo, barem u Americi, leži na Polestaru 3 koji je nedavno ušao u lokalnu proizvodnju u Južnoj Karolini, čime se izbegavaju skupe uvozne dažbine i smanjuju gubici na minimumu. Podsećanja radi, Polestar želi da se bori sa imenima kao što su BMW, Porsche i Mercedes-Benz. Drugim rečima, kladi se na modele visoke cene na tržištu koje (samo) naizgled želi pristupačnije automobile, tako da će biti zanimljivo videti šta će njegov novi izvršni direktor doneti na sto. „Polestar se već etablirao kao jedan od najpoželjnijih i najinovativnijih brendova u oblasti električnih vozila, i radujem se radu sa talentovanim timom kako bismo izgradili ove jake temelje i ubrzali naš razvoj“, rekao je Michael Lohscheller.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Audi osvežio A4 liniju, S verzije od sada sa dizelom

Audi je za ovu godinu predstavio osveženu liniju modela A4, a u tišini su ...

Mini One sa akcijskim cenama

MINI Srbija je pripremio posebne akcijske uslove za kupovinu modela MINI One u bogatom ...

Subaru predstavio sedmu generaciju modela Legacy

Subaru je na Sajmu automobila u Čikagu predstavio novu, sedmu generaciju svog flagship sedana, ...

Opel ne izlazi na septembarski IAA u Minhenu

Iako je Minhen kao naslednik Frankfurta ambiciozan po pitanju IAA, stvari baš ne idu ...

Na Silverstoneu prva trojica u 0,079 sekundi

Još uvek Formula 1 ume da donese neizvesnost, još samo kada bi tako ostalo ...

Peugeot se vraća u WEC i na Leman

Peugeot je izdao kratko saopštenje u kojem je zvanično najavio da se od sezone ...