fbpx

Michael Lohscheller novi CEO Polestara

Michael Lohscheller novi CEO Polestara, gde je došao sa velikim menadžerskim iskustvom uključujući Opel i VinFast

Michael Lohscheller novi CEO Polestara

Michael Lohscheller novi CEO Polestara, gde je došao sa velikim menadžerskim iskustvom uključujući Opel i VinFast. Polestar, proizvođač električnih automobila visokih performansi u vlasništvu kineskog giganta Geely, imaće novog glavnog izvršnog direktora i to već od oktobra. Thomas Ingenlath, koji je bio izvršni direktor od početka kompanije kao samostalnog proizvođača automobila 2017. godine, povlači se 1. oktobra. Michael Lohscheller će zauzeti njegovo mesto i pokušati da transformiše Polestar od relativno malog „start apa“ električnih vozila u većeg i važnijeg igrača u automobilskoj industriji.
Lohscheller je dobro poznat kao vrhunski menadžer. Bio je izvršni direktor u nekoliko drugih automobilskih kompanija u poslednjoj deceniji. Između 2017. i 2021. predvodio je Opel do preuzimanja od strane PSA Grupe, a zatim je prešao na poziciju globalnog izvršnog direktora u VinFastu. Posle samo sedam meseci, prešao je na Nikolu, proizvođača velikih platformi na baterije i vodonik, gde je bio i predsednik i izvršni direktor do septembra 2023, prema njegovom LinkedIn profilu.

Michael Lohscheller novi CEO Polestara

„Polestar je doživeo izuzetnu početnu fazu i sa širom linijom modela, Michael Lohscheller je idealan lider koji će voditi Polestar u njegovo sledeće poglavlje“, rekao je Vinfrid Valand, novi predsednik Polestar-a. „Njegovo duboko poznavanje industrije, posebno u poticanju operativnih kvaliteta i efikasnosti (poznat je po dragonskim merama šštednje u Opelu), razvoju koherentne strategije proizvoda i jačanju prisustva na globalnom tržištu, biće od ključnog značaja u sledećem poglavlju Polestarovog rasta.”

Michael Lohscheller novi CEO Polestara

Polestar, koji trenutno prodaje tri modela – Polestar 2, Polestar 3 i Polestar 4 – imao je tešku prvu polovinu godine u smislu prodaje. Globalno, podružnica kompanije Geely prodala je otprilike 20.200 automobila, što je pad od 27% u odnosu na isti period prošle godine. Sva tri modela se trenutno sklapaju u Kini, što nije idealno za američke ambicije proizvođača automobila koji je formalno švedski, s obzirom na povećane uvozne carine. Njegovo realno bogatstvo, barem u Americi, leži na Polestaru 3 koji je nedavno ušao u lokalnu proizvodnju u Južnoj Karolini, čime se izbegavaju skupe uvozne dažbine i smanjuju gubici na minimumu. Podsećanja radi, Polestar želi da se bori sa imenima kao što su BMW, Porsche i Mercedes-Benz. Drugim rečima, kladi se na modele visoke cene na tržištu koje (samo) naizgled želi pristupačnije automobile, tako da će biti zanimljivo videti šta će njegov novi izvršni direktor doneti na sto. „Polestar se već etablirao kao jedan od najpoželjnijih i najinovativnijih brendova u oblasti električnih vozila, i radujem se radu sa talentovanim timom kako bismo izgradili ove jake temelje i ubrzali naš razvoj“, rekao je Michael Lohscheller.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Elon Musk kao Mesija – on kaže, a svi veruju

Tesla počinje proizvodnju svog najjeftinijeg Modela 3 pre roka, i do prvih kupaca stićiće ...

Više od Wrangler pick-upa: Jeep Gladiator

Jeep je na L.A. Auto Show-u premijerno predstavio dugo očekivanu pick-up verziju popularnog Wrangler ...

Rusko automobilsko tržište se oporavlja brže nego očekivano

Predviđa se da će prodaja novih vozila u Rusiji porasti za 10 procenata ove ...

Hennessey je testirao motor iz Venoma F5 sa preko 2,000 KS

Hennessey je izazvao ogromnu pažnju u Pebble Beachu sa svojim 7.6 litarskim twin turbo ...

Nova sportska sedišta iz Opela

Opel je predstavio novu generaciju sportskih sedišta, koja će se opciono moći dobiti u ...

Volvo uz simulator vožnje do veće bezbednosti

Inženjeri Volvo Cars nazivaju ga „ultimativnim simulatorom vožnje“, iako to nije samo njihov izgovor ...