Novi Alfa Romeo Stelvio stiže do kraja ove godine, a do tada po prvi put ga možemo videti pod dubokom kamuflažom

Novi Alfa Romeo Stelvio stiže do kraja ove godine, a do tada po prvi put ga možemo videti pod dubokom kamuflažom. Znamo da vreme leti, a da li znamo da se Alfa Romeo Stelvio bliži svojoj devetoj godišnjici. Originalni i prvi Alfa Romeo SUV, isključujući koncept Kamal iz 2003., ustupiće svoje mesto drugoj generaciji u drugom delu 2025. godine. Do tada, još uvek mesecima pre svetske premijere, italijanski brend deli slike duboko pokrivenog prototipa. Crveno-crna maska obložena po celom telu sadrži grb kompanije sa zmajem Biscione i amblemom grada Milana.
Brend Stellantis, sa sedištem u Torinu, prevezao je testna vozila sve do Švedske na seriju testova po ekstremno hladnom vremenu. Ispod maske se krije potpuno novo vozilo koje odbacuje famoznu Giorgio platformu u koju je uloženo milijardu evra (barem je tako tvrdio FCA) u korist STLA Large platforme. Arhitektura je već korišćena na Dodge Chargeru, koji dolazi sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem i električnim pogonima.

Nalepnica visokog napona u gornjem levom uglu vetrobranskog stakla sugeriše da je Alfa Romeo u Švedskoj testirao (i) EV, ili ga je barem odredio za prvi foto sešn. Takođe ne vidimo nikakve izduvne cevi pozadi, što nas navodi da verujemo da ovaj Stelvio prototip nije imao benzinski motor. U poređenju sa prethodnim modelom, čini se da je veći. To bi trebalo da ima smisla pošto je STLA Large platforma razvijena za vozila dužine od 4.764 do 5.126 milimetara. Još uvek aktuelni Stelvio dug je samo 4.687 milimetara.

Šta još možemo da otkrijemo? Stelvio druge generacije ima kvake na vratima u ravnini i zadnju deo koji je izraženiji. Na prednjem delu, gornja, široka LED traka viri kroz kamuflažu. Prerušeni izrez za dole postavljena glavna svetla nam govori da se Alfa Romeo opredelio za podeljena svetla, koja su prilično uobičajena u autoindustriji u 2025. godini. Pozadi, krovni spojler se naizgled proteže nadole kako bi okružio staklo na vratima prtljažnika, iako nas maskirna maska možda vodi na pogrešan zaključak.

Verujemo da testni automobil krije tanke trake trouglastih zadnjih svetala. Alfa Romeo je čak prošao kroz probleme prikrivanja točkova. Pretpostavljamo da će renovirani Stelvio imati novi pogled na kultne Teledial točkove. Ako biste radije imali ekvivalent limuzine, sledeća Giulia neće biti tradicionalna limuzina. Takođe bi mogla imati veći klirens od tla, iako neće sedeti tako visoko kao u klasičnom SUV-u. Potpuno novi Stelvio će biti zvanično predstavljen kasnije ove godine, ali prodaja neće početi do 2026. godine, kada je planirano da debituje i druga generacija nove Gilulije.
Show Comments