fbpx

Stigla osma generacija Volkswagen Golfa

Volkswagen je zvanično predstavio novi Golf, tj. osmu generaciju pod legendarnim imenom auto industrije

Foto: Volkswagen

Baziran na poznatoj MQB platformi, novi Volkswagen ima gotovo identično međuosovinsko rastojanje kao i prethodna generacija, tj. 2,636 mm umesto 2,637 mm. U dužinu je porastao 26 mm na 4,284 mm, dok se ukupna širina smanjila za 10mm, pa sada iznosi 1,789 mm.

Foto: Volkswagen

Iako se celokupan oblik karoserije malo promenio, nova generacija je bolje aerodinamički optimizovana. Koeficijent otpora vazduha novog modela iznosi 0.275. Izbor pogonskih jedinica je poprilično velik. Novi VW Golf će se nuditi u čak pet hibridnih varijanti. Tri koriste blagi hibridni sistem od 48 volti i nude 110 KS, 130 KS, i 150 KS. Ostale dve verziju su plug-in hibridi u kombinaciji sa baterijom od 13 kWh maksimalne snage 204 KS ili 245 KS.

Foto: Volkswagen

1.0 litarski trocilindarski turbo benzinci se nude u varijantama sa 90 KS i 110 KS, dok 1.5 litarske čotvorocilindarske jedinice dolaze sa 115 KS ili 150 KS. 2.0 litarski turbo dizel je dostupan u verziji sa 115 KS i 150 KS.

Foto: Volkswagen

U kabini, osma generacija Golfa dobija 10.25 inčnu digitalnu instrument tablu i 8.25 inčni infotejment ekran kao deo serijske opreme, dok je 10 inčni infotejment ekran na spisku dodatne opreme. Korisnici pojedinih Samsung telefona će moći da koriste svoj telefon kao “ključ” za automobil.

Foto: Volkswagen

“Mahanjem” telefonom preko ručke vrata se otključava novi Golf, dok se odlaganjem telefona na centralnu konzolu startuje motor. Novi Volkswagen Golf je zahvaljujući internetu ili novom, “Car-to-Infrastructure” (C2X), komunikacionom sistemu uvek povezan sa spoljnim svetom. Drugo navedeni koristi podatke iz cloud servera i drugih automobila u radijusu od 800 metara da bi upozorio na saobraćajne nezgode, pokvarene automobile, zastoje i radove u saobraćaju, kao i na vozila pod rotacijom.

Foto: Volkswagen

Još jedna napredna karakteristika koja se ne viđa u segmentu i klasi je VW-ov Travel Assist. Ova polu autonomna pomoć vozaču koristi adaptivni tempomat i sistem za održavanje vozila u traci kako bi pomagao u kontrolisanju vozila, pri brzinama čak do 210 km/h. Od vozača se se naravno očekuje da drži oči na putu ispred i da prihvati upravljač svakih 15 sekundi kako bi sistem nastavio da funkcioniše.

Foto: Volkswagen

U slučaju da vozač ne odreaguje, nakon više zvučnih upozorenja, Emergency Assist sistem će se aktivirati i bezbedno zaustaviti vozilo. Dobra vest je da Volkswagen omogućava naknadno dokupljivanje opreme, tako da će budući vlasnici novog Golfa moći naknadno da kupe adaptivni tempomat, ili npr. WiFi Hotspot. Osma generacija Volkswagen Golfa u salone stiže već u decembru ove godine, a zanimljivo je da će se proizvoditi u samo jednoj fabrici, u gradu Volfsburg u Nemačkoj.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Koenigsegg Regera je brža od Rimac Nevere

Koenigsegg Regera je brža od Rimac Nevere u ubrzanju do 400 km/h iako je ...

120. godišnjica rođenja Enza Anselma Ferrarija

Osnivač italijanskog proizvođača automobila – usmerenih prema trkačkom vozaču, Enzo Anselmo Ferrari, je rođen ...

Grand Motors je novi sponzor Košarkaškog saveza Srbije

Ford, verni pratilac vrhunskih sportista širom sveta, obnavlja marketinšku saradnju sa srpskim najtrofenijim sportom ...

GM i Honda zajedno rade na novoj generaciji baterija

General Motors i Honda najavili su planove da rade zajedno na novoj generaciji baterija ...

Alpine postaje odvojena električna sportska marka

Šef Renault Grupe želi da pretvori Alpine u električnu marku, ali je ipak oprezan ...