Peugeot je izdao kratko saopštenje u kojem je zvanično najavio da se od sezone 2022. vraća u šampionat izdržljivosti i na Leman
Odlične vesti stižu iz Francuske za sve ljubitelj trka izdržljivosti. Peugeot je izdao kratko, ali zvanično saopštenje da se od sezone 2022. vraća u FIA WEC, svetski šampionat izdržljivosti, a u okviru šampionata i na 24 časa Lemana, koji je tri puta osvojio. Uz ovu najavu, razumljivo, ide i najava u koju klasu ulazi Peugeot. Ulazi na velika vrata, u klasu hiperautomobila sa hibridnim pogonom, gde će koplja ukrstiti sa već potvrđenim Aston Martinom i Toyotom. Početkom sledeće godine biće saopšteni detalji projekta, a pretpostavlja se da će partneri Peugeota biti Oreca i Rebellion. Direktor PSA Motorsporta Jean-Marc Finot, je u izvesnom smislu to i potvrdio najavom da će u šampionat ući tim podržan i finansiran od strane Peugeota, a koji već ima iskustva u ovom takmičenju.
Peugeot se poslednji put takmičio u šampionatu izdržljivosti od 2007. do 2011. sa svojim dizel prototipom 908 HDi FAP, koji je 2009. pobedio. Razvijen je bio i prototip sa hibridnim pogonom, ali se Peugeot iznenada povukao 2012. kada je ugasio svoj LMP1 projekat.
Pominjalo se da će se 2017. vratiti u LMP1, ali je ipak odustao i okrenuo se fabričkom timu u svetskom Relikors šampionatu u Dakaru iz kojih se povukao već 2018. Najava Peugeota svakako je dobra vest za novu klasu hiper automobila, obzirom da su do sada potvrđeni samo Aston Martin i Toyota, mada su Glickenhaus i ByKolles najavili svoje automobile u najjačoj klasi.
Show Comments