Alfa Romeo napušta Giorgio platformu, koju trenutno koriste Giulia i Stelvio, a modele prebacuje u novom pravcu
Alfa Romeo napušta Giorgio platformu koju koriste Giulia i Stelvio, u koju je uloženo mnogo novca, i od koje se mnogo očekivalo. Umesto popmenute platforme, budući modeli italijanske marke koristiće “STLA large” platformu, što je najavio novo CEO Alfa Romea Jean-Philippe Imparato.
Strategija za koju se zalaže Imparato predviđa da svi budući modeli Alfa Romeo imaju određeni nivo elektrifikacije, odnosno hibridnog pogona, i kaže – ako nisi hibridizovan, mrtav si. Krajem ove ili početkom 2022. godine Stellantis će predstaviti petogodišnji plan za sve svoje marke uključujući Alfa Romeo, i tek tada će postati jasnije u kom pravcu ide Alfa.
Za sada, Imparato je potvrdio da je lansiranje kompaktnog crossovera Tonale odloženo za leto 2022. godine, a odlaganje je, navodno, izazvano naporima da se iz hibridnog pogona Tonalea izvuku bolje performanse od onih koje trenutno ima.
Uporedo, Alfa Romeo radi na još jednom crossoveru, manjem od Tonalea, koji bi se mogao zvati Brennero, i u salone stići 2023. Za sada nema mnogo detalja o ovom modelu, ali se nagađa da će imati hibridni i čsti elektro pogon. Proizvodiće se u Poljskoj, uporedo sa modelima Fiat 500X nove generacije i Jeep Reanagade, koji će u svojim novim generacijama koristiti zajedničku platformu sa Brennerom.
Za sada Stellantis ima strateški plan da Alfa Roemo, DS i Lancia budu premijum marke, koje će deliti razvoj i tehnologije, pa čak imati platforme i pogone koje neće koristiti ostale marke iz grupacije, a prvi od ovih “specijalnih” modela trebali bi se pojaviti 2024. godine.
Show Comments