fbpx

Lamborghini LB744 ima četiri motora i 1000 KS

Lamborghini LB744 ima četiri motora i 1000 KS zvanično kaže fabrika iako još ne pokazuje naslednika Aventadora

Lamborghini LB744 ima četiri motora i 1000 KS zvanično kaže fabrika iako još ne pokazuje naslednika Aventadora. U svakom slučaju, ono što je zvanično objavljeno znak je i početka nove ere Lamborghinija. Naslednik Aventadora nestrpljivo je iščekivan ne samo od strane malobrojnih koji će ga kupiti, nego i od strane svih ljubitelja automobila, koji ne mogu da dočekaju tehnološka rešenja pogona superautomobila iz Sant’Aghate Bolognese.
Sada se konačno više zna to zvanično. Naslednik Aventadora još uvek nosi kodno ime Lamborghini LB744. Za početak, ima V12 motor i to potpuno nov, koji je u odnosu na prethodnika zarotiran za 180°. Masom od 218 kilograma, novi V12 lakši je od prethodnika za 17 kilograma, ali i znatno snažniji. Pri 9.250 o/min stiž do maksimalnih 813 KS, a najveći obrtni moment od 725 Nm dohvata pri 6.750 o/min. To znači da gotovo da dohvata Aventador Essenza SCV12 namenjen samo za stazu.
Moćni V12 sa limiterom na 9.500 o/mn samo je deo onoga što će najekskluzivniji Lamborghini imati. Kao što se i spekulisalo, imaće i hibridni deo pogona. V12 je zadužen za pogon zadnjih točkova, dok dva elektromotora pokreću prednje točkove. A ni to još nije sve.
Iznad novog osmostepenog menjača sa dvostrukom spojnicom smešten je treći elektromotor, koji svoju snagu po potrebi može da isporuči zadnjim točkovima. Sva četiri motora zajednički mogu da isporuče 1.000 KS.
Da bi imali gde da smeste bateriju, inženjeri su DCT menjač smestili poprečno iza V12 motora. Sa svojih 193 kilograma novi menjač ne amo da je lakši od prethodnika iz Huracana nego je i znatno brži u promenama stepena prenosa.
Baterija nije velika. Kapacteta je 3.8 kWh i smeštena je u centralni tunel. Obzirom da je Lamborghini LB744 pluh-n hibrid, baterija se može puniti na punjaču do 7 kW, na kojem se dopunjava za pola sata.
Iako je Lamborghini LB744 AWD, ponaša se kao automobil sa prednjim pogonom kada se vozi unazad, a kada treći elektromotor stupa u akciju. Drugim rečima, budući Lamborghini LB744 ima i elektro pogon na svim točkovima.
Iako kupci ovakvih superautomobila baš i mare previše, naslednik Lamborghini Aventadora ima za 30% manju emisiju CO2, zahvaljujući hibridnom delu pogona.
Za sada, ostaje nam da pričekamo i da Lamborghini LB744 vidimo u punom sjaju i pod pravim imenom, a doznamo i zanimljivi deo – performanse.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Muke za Smart EV u Americi

Ako je gledati po broju prodajnih salona u SAD Smart postaje egzotičniji od Lamborghinija, ...

BMW Serije 3 je predstavljen osvežen i modernizovan

BMW Serije 3 je izuzetno značajna model za proizvođača iz Minhena, pa nije iznenađenje ...

Uzbunjivaču iz Hyundaija isplaćeno 24 miliona dolara

Uzbunjivaču koji je u Americi prijavio potencijalno opasnu konstruktivnu grešku na motorima Hyundai i ...

Renault Twingo prototip je šarmer

Renault Twingo prototip je šarmer sa mnogo toga preuzetog sa nekadašnjeg bestselera, ali i ...

Električna vozila su poslednja šansa za Cadillac?

GM-ov luksuzni brend, Cadillac, gotovo dve decenije se bori za opstanak, a najnovija strategija ...

Audi uvodi nove oznake modela – da bude jasnije!

Od leta naredne godine, Audi će uvesti nove oznake modela, kojima zapremina više nije ...