Novi Mercedes S Klase – bezbedno sa svih strana

Nova S-Klasa postala je inteligentnija u mnogim oblastima, dok iskustvo u vožnji dostiže nove visine

Digitalne inovacije na primer u MBUX sistemu uključuju nove karakteristike koje čine vožnju još prijatnijom i bezbednijom: među njima su, bezbednosne inovacije kao što je vazdušni jastuk za putnike na zadnjem sedištu. Osim toga – kao nova PRE-SAFE® Impulse Side funkcija – karoserija vozila može se podići neposredno pre bočnog udara zahvaljujući aktivnom E-ACTIVE BODY CONTROL sistemu oslanjanja. Prateći dalji sistematski razvoj, sistemi za pomoć u vožnji idu korak dalje ka autonomnoj vožnji. Zahvaljujući poboljšanim senzorima zaštite, na primer, sistem za parkiranje pruža vozaču bolju podršku tokom manevrisanja pri malim brzinama, dok vizualizacija dostiže nove nivoe zahvaljujući integraciji u intuitivno funkcionisanje MBUX sistema.

Može li luksuzna limuzina sa dugim među-osovinskim rastojanjem da bude upravljiva i okretna kao kompaktni automobil u gradu? Da, ukoliko se skretanje vrši svim točkovima sa velikim uglom upravljanja na zadnjoj osovini.
Da li su moguće još veće bezbednosne inovacije u unutrašnjosti? Da, kao što S-Klasa pokazuje: zadnji vazdušni jastuk se tokom jakih prednjih sudara otpušta sa naslona prednjih sedišta, proširujući sisteme za zaštitu dva putnika na zadnjim sedištima.

Može li aktivno ogibljenje? E-ACTIVE BODY CONTROL poboljšati ne samo udobnost, već i bezbednost? Da, jer pored dobro proverenog sistema PRE-SAFE® Impulse Side, nova S-Klasa je sada u stanju da podigne celo telo karoserije neposredno pre bočnog udara. Ovo može biti od koristi svim putnicima.
Mogu li se sistemi za pomoć u vožnji još poboljšati? Da, u novoj S-Klasi, Mercedes-Benz je korak bliže svojoj viziji vožnje bez nesreće. Vozaču pomože brojni novi ili poboljšani sistemi za pomoć u vožnji. Na taj način, putnici imaju smanjeno radno opterećenje u svakodnevnim situacijama uz udobniju i sigurniju vožnju. Kada opasnost zapreti, sistemi za pomoć pri vožnji su u stanju da pomognu vozaču da odgovori na predstojeće sudare, ako situacija to nalaže, i u idealnom slučaju, da ih spreči. Active Parking Assist sistem i kamera od 360° sa novim 3D prikazom pomaže vozaču da se, lakše i praktičnije parkira i isparkira, što je posebno izraženo na uskom prostoru.
Nastavak digitalnog otkrivanja novog Mercedesa S Klase možete pogledati na ovom linku.

 

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Hiper Lotus zove se Evija

Prvi stvarno novi Lotus, nakon 11 godina, zvaće se Evija i imaće preko 1.000 ...

BMW sa brojnim novitetima u sopstvenoj hali na Salonu u Beogradu

Na 54. Međunarodnom salonu automobila u Beogradu, BMW Srbija nastupa u svojoj hali, na ...

Za Ženevu spreman novi Hyundai i20

Sa salon u Ženevi koji počinje na tri nedelje Hyundai ima spremnu treću generaciju ...

Novi Hyundai Santa Fe pred premijeru u Ženevi

Pred zvaničnu svetsku premijeru u Ženevi u martu, Hyundai je objavio prve zvanične fotografije ...

Miloš Pavlović na podijumu u Monci

Srpski automobilista Miloš Pavlović, fabrički vozač Lamborginija, našao se na podijumu na zvaničnom otvaranju ...

Mercedes Benz Vision EQS zvezda Frankfurta

Osim činjenice da odavno ima sopstvenu ogromnu halu u Frankfurtu, Mercedes Benz je predstavio ...