fbpx

Mazda MX-5 Miata je osvežena za 2024.

Mazda MX-5 Miata je osvežena za 2024. uz malo više snage, novi zadnji diferencijal i novi infotejment

Mazda MX-5 Miata 2024

Mazda MX-5 Miata je osvežena za 2024. uz više snage, novi zadnji diferencijal i novi infotejment. Globalno najprodavaniji roadster zvanično je predstavljena u osveženom izdanju, kao model za 2024. godinu. Praktično, ovo je drugo osvežavanje legendarnog dvoseda, obzirom da je prvo bilo 20219. godine, kada je uveden snažniji 2.0 motor.

Mazda MX-5 Miata 2024

Kupci u Japanu tokom januara 2024. godine, a potom i kupci širom sveta moći će da kupe Mazdu MX-5 Miata sa novim LED svetlima u koja su sada integrisana i svetla za dnevnu vožnju, a koja su do sada bila smeštena u prednji odbojnik. I zadnja svetla malo su izmenjena i u LED tehnologiji su, ukljkučujući i pokazivače pravca.

Mazda MX-5 Miata 2024

Leva strana prednjeg grila sada je malo drugačija i to ne iz estetskih nego bezbednosnih razloga, Naime, modifikovana je kako bi u sebe rpimila radarski senzor za adaptivni tempomat sa Smart Brake Support sistemom, koji automatski zaustavlja vozilo u vožnji unazad pri brzinama do 15 km/h kada prepozna prepreku. U spisak novina za drugi put osveženu Mazdu MX-5 Miatu spadaju i nova Aero Gray Metallic boja karoserije, kao i novi dizajn napalataka od 16” i 17”.

Mazda MX-5 Miata 2024

U entrerijeru je na mesto starog i realno zastarelog infotejmenta stigao novi, sa ekranom dijagonale od 8.9”, kakav se ugrađuje u model Mazda CX3. Novi ekran modernizuje instrument tablu, ali bi trebao unaprediti korisničko iskutvo brzinom obzirom da je stari sistem bio spor i baziran na zastarelom interfejsu. Na spisku izmena sui i novo unutrašnje ogledalo bez okvira, SOS dugme, lagano osveženo kućište instrumentata i USB-C port.

Mazda MX-5 Miata 2024

Nova Miata dobija i novi asimetrični diferencijal sa zatvaračem, a koji povećava stabilnost u krivinama. Novorezvijeni LSD biće rezervisan samo za verzije sa manuelnim šestostepenim menjačem. Inženjeri mazde su se bavili i elektronikom elektroservo pojačivača upravljača, kako bi poboljšali povratnu informaciju sa podloge na ruke vozača. Još jedna promena je i DSC-Track mod za sistem stabilnosti, koji zovoljava klizanje vozila a aktivira se tek kada prepozna da vozač više ne može da kontroliše vozilo. Na kraju, 1.5 litarski motor dobio je četiri konjske snage više, a veći 2.0 bi trebao imati bolji odziv na komandu papučice gasa.

Mazda MX-5 Miata 2024

Predstavljanje osvežene Mazde MX-5 Miata dobra je vest je za sve one koji nisu oduševljeni elektrivikacijom, obzirom da osvežavanje znači i da će u aktuelnoj formi Mazda MX-5 Miata još nekoliko godina biti na tržištu, obzirom da iz Japana već stižu poruke da neće imati izbora nego da elektrifikuju MX-5 naredne generacije zbog sve strožijih regulativa o emisiji.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Predstavljena je nova Škoda Fabia Rally2

Novi takmičarski model ŠKODA FABIA Rally2, baziran na poslednjoj, četvrtoj generaciji popularnog serijskog modela ...

A Klasa se naoštrila

Mercedes je odlučio da ozbiljno pokaže zube konkurenciju sa novom A Klasom koja stiže ...

Preminuo Max Mosley bivši predsednik FIA

Bivši predsednik FIA i FOCA Max Mosley, preminuo je u Engleskoj u 81 godini ...

4, 3, 2, 1, VOZI! Produžena akcija za Mini vozila

Specijalna akcija, kojom MINI proslavlja 60 godina svog brenda, “MINI 4,3,2,1 vozi!” produžena je ...

Bottasu zaslužena pobeda za Veliku nagradu Japana

Valtteri Bottas konačno nije morao da propušta svog timskog kolegu i došao je do ...

Von Koenigsegg objašnjava kako osnovati auto kompaniju

Ako želite da osnujete uspešnu auto kompaniju, Christian von Koenigsegg je čovek sa kojim ...