fbpx

A sada ipak zvanično – Mercedes CLS

Mercedes je na L.A. Auto Show zvanično predstavio novi CLS. Ima nove motore, veći prtljažnik, 48V i postao je petosed

Foto: Mercedes-Benz

Mercedes je na L.A. Auto Show zvanično predstavio novi CLS sa kojim se otvoreno nada sa će se vratiti na lidersku poziciju u klasi kupe limuzina, koju su mu oteli BMW Serije 6 Gran Coupe i Audi A7 Sportback. Iako novi CLS ima potpuno pojednostavljene linije, u osnovi je zadržao siluetu prethodnika, koja je, očigledno, dobro prolazila kod kupaca. Osnova CLS-a je ponovo E klasa, ali što znači da je postavljen na novu MRA platformu, koja je, izmena oko stražnje osovine donela i povećan prtljažni prostor na 520 litara.

Foto: Mercedes-Benz

Takođe, CLS sada ipak ima pet sedišta, što je čudna odluka, ali izazvana željama kupaca, koje je Mercedes ispunio. Ipak najdominantniji deo enterijera su, doduše opciona, dva 12.3” ekrana smeštena u zajedničko kućište i koji zauzimaju veći deo armaturne table, ali svaki sa svojim funkcijama koje su više nego brojne. Ipak, “radni raspored” ostaje logičan, levi deo pripada vozaču i informacijama koje se njega tiču, dok je desni deo infotejment, povezivanje sa vozilom raznih mobilnih uređaja, zabava, klimatizacija itd. Tu su novi elementi koji treba da dodaju luksuzu i udobnosti, pa se ambijentalno svetlo u kabini menja sa promenom odabrane temperature.

Foto: Mercedes-Benz

Kao i S Klasa, no CLS ima sistem autnomne vožnje, koji uključuje praćenje kolovozne trake i održavanje udaljenosti od drugih vozila, prepoznavanje prepreka i automatsko kočenje. Napredni sistem “Driving Assistance Plus” prepoznaje kritičnu situaciju i osobe na prednjim sedištima priprema za bočni udarac, što je do sada činio samo kada prepozna čeoni sudar.

Foto: Mercedes-Benz

Kada početkom marta počne da se prodaje u Evropi, CLS će imati tri motora sa šest cilindara. Dizeli su zapremine 3.0 litre, i imaju 286 KS ( CLS 350 d 4MATIC) ili 340 KS (CLS 400 d 4MATIC). Ovaj snažniji dizel ima dvostepeni tubo kompresor i po prvi put CAMTRONIC, sistem varijabilnog podizanja ventila. Najsnažniji je CLS 450 4MATIC, koji ima redni šestocilindarski 3.0 benzinski motor, 367 KS i električni sistem koji radi na 48V, uz blagi hibridni sistem koji pomaže u ekonomičnosti sa svojih 22 KS i 270Nm obrtnog momenta.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Renault Niagara je koncept malog pick-upa

Renault Niagara je koncept relativno malog pick-upa sa zanimljivom pogonskom grupom i pogonom na ...

U Rimu otkriven misteriozni Ferrari Roma

Sasvim simbolično, Ferrari je na privatnom događaju u Rimu otkrio svoj model Roma U ...

Dacia Duster dobija benzince od 130 i 150 KS

Dacia proširuje gamu motora svog Duster SUV-a uvođenjem novog 1.3 litarskog turbo benzinca Dacia ...

McMurtry Speirling ponizio Mercedes-AMG One

McMurtry Speirling ponizio Mercedes-AMG One vremenom postavljenim na stazi Hockenheim, koje je bolje čak ...

Ferrari zbog imena tuži humanitarce

Ferrari je zbog imena Purosangue ušao u sudski spor sa humanitarom organizacijom, koja se ...

Test: Renault Megane Edition One TCe 140 EDC

Renault Megane četvrte generacije sa nama je još od 2015., a osvežavanje je donelo ...