BMW predstavio treću generaciju X6, svog najvećeg kupe-SUV-a
Treća generacija BMW X6 postavljena je novu CLAR platformu, koju, kao i do sada, deli sa modelom X5. Osnovnu formu karoserije i proporcije X6 je zadržao, ali uz značajno zaoštrene linije, i novinu koja će podeliti mišljenja – osvetljeni gril hladnjaka, srećom, opcioni.
Uz novu platformu, stižu i novi motori. Uz sDrive40i i xDrive40i ide redni twin turbo šestocilindraš od 3 litre od 335 KS i 447 Nm maksimalnog obrtnog momenta. U poređenju sa odlazećim modelom, to znači da novi X6 ima 33 KS i 47 Nm više. Ova ova verzija sa sDrive do 100 km/h ubrzava za 5.2 sekunde, a sa xDrive za 5.3. U snažniju M50i ide 4.4 litarski twin turbo V8, sa 523 KS i 750 Nm, koji je takođe snažniji u odnosu na odlazeći model. Pojačan je za 78 KS i 100 Nm, a do 100 km/h ubrzava za 4.1 sekundu. Ukoliko se kupac odluči za fabrički paket za vuču prikolice, X5 M50i sposoban je da povuče i do 3.265 kilograma. Uz sve tri pogonske verzije ide osmostepeni automatski menjač.
Prednje oslanjanje je sa dvostrukim trouglastim ramenima dok je pozadi multilink u pet tačaka, a među opcijama je “ Dynamic Handling” paket, koji podrazumeva i aktivne poprečne stabilizatore i aktivno upravljanje, odnosno upravljanje i na zadnjim točkovima u zavisnosti od uslova na putu.
Sa druge strane, xDrive40i među opcijama ima off road paket, koji uključuje vazdušno ogibljenje, elektronski kontrolisan M Sport zadnji diferencijal i četiri posebna moda vožnje prilagođena van asfaltnim avanturama, odnosno podlogama: sneg, pesak, makadam ili kamenje.
U enterijer se uselilo sve ono što smo videli u X5 kao Live Cockpit sa iDrive sistemom. To znači 12.3” instrument tablu i centralni višenamenski ekran iste dijagonale, “Hey, BMW” glasovne komande, itd…
Po pitanju bezbednosti, u standardnu opremu spada Active Driving Assistant, blind-spot detection, forward collision warning, i park distance control. Među doplatama su lane-keep assist, automatic lane-change assist, side-collision avoidance i još dosta toga.
Show Comments