fbpx

Rekord staze Suzuka za Renault Megane R.S. Trophy-R

Renault Megane R.S. TROPHY-R je postavio novi rekord na stazi Suzuka u Japanu od 2’25’’454, što je za više od 3 s brže od prethodnog rekorda

Foto: Renault

Time je nastavio da niže uspehe nakon što je postavio rekorde na stazama Nordschleife u Nürburgringu i Spa-Francorchampsu u sklopu događaja R.S. Days. Ovime je ostvaren veliki uspeh u Japanu, koji se može pohvaliti sa desetak hiljada zaljubljenika u TROPHY-R i Renault Sport. Krajem septembra 2019. Japan je bio Renaultovo najveće tržište za R.S. modele, veće i od Nemačke i Francuske, kao i treće najveće za Mégane R.S., iako verzija Trophy tamo još nije ni predstavljena.
MÉGANE R.S. TROPHY-R je najnovije poglavlje priče koja je započela pre 15 godina, u kojem se nastavlja uspeh slavnih prethodnika, postavljaju novi rekordi kruga u klasi serijskih automobila sa prednjim pogonom kao i kojim se odaje počast Renault Sportovoj predanosti izazovima i performansama. Novi Mégane R.S. TROPHY-R je najefikasniji serijski automobil koji je Renault ikada proizveo.
U poredjenju sa Méganeom R.S. Trophy, Renault MÉGANE R.S. TROPHY-R, pokretan identičnim motorom snage 300 KS veću brzinu duguje smanjenju mase (do 130 kg), zahvatima na aerodinamici i radikalnim izmenama šasije radi boljeg prianjanja.

Foto: Renault

Renault MÉGANE R.S. TROPHY-R je na tržišta širom sveta lansiran u ograničenoj seriji. od 500 označenih primeraka. TROPHY-R, najekskluzivnija verzija Méganea R.S., posebno je popularna u Japanu: više od 50 primeraka verzije TROPHY-R, uključujući i neke sa paketom karbonsko-keramičkih kočnica, već je rezervisao Renault Japan. Sretnim vlasnicima će biti isporučeni u prvoj polovini 2020. godine.
U skladu sa tradicijom Renault Sporta, nova generacija modela MÉGANE R.S. TROPHY-R performanse duguje čistoj snazi. Motor snage 300 KS je preuzet iz Méganea R.S. Trophy, predstavljenog početkom 2019. MÉGANE R.S. TROPHY-R razvijen je kao trkački automobil. Iza njega stoji mala, predana ekipa koja se fokusirala na tri područja: najveće moguće smanjenje mase (do 130 kg u odnosu na Mégane R.S. Trophy bez dodatne opreme), izmene na aerodinamici i radikalne zahvate na osovinama.
Nakon postavljanja rekorda na stazama Nürburgring i Spa-Francorchamps, Renault Sport se okrenuo novim izazovima. Novi MÉGANE R.S. TROPHY-R je postavio novi apsolutni službeni rekord i podigao letvicu za sve serijske gradske automobile na 5,8 km dugoj stazi Suzuka, koja ima 18 krivina. Rekord, koji je 26. novembra postavio Laurent Hurgon – vlasnik više rekorda koje je postavio u različitim generacijama automobila – je 2’25’’454.

Foto: Renault

Priča o Méganeu R.S. i rekordima traje već više od 10 godina, pre svega na stazi Nürburgring. Započela je 2008. prvim rekordom u kategoriji serijskih automobila sa prednjim pogonom: Mégane R.S. R26.R napravio je krug oko staze Nordschleife za 8’17’’. Ovaj rekord je Laurent Hurgon srušio tri godine kasnije za upravljačem Méganea R.S. Trophy, sa vremenom 8’07’’97. Tri godine kasnije, prvi put je probijena magična granica od 8 minuta. Mégane III R.S. Trophy-R stazu je prešao za 7’54”36. On je bio i za upravljačem novog Méganea R.S. TROPHY-R kad je na 20.600 km dugom Nordschleife-u postavio novi rekord od 7’40’’100 (odnosno 7’45’’389 na službenom krugu dužine 20.832 km), u trci za rekordom u kojem je svaka nova sekunda sve nedohvatljivija. On je srušio i rekord staze Spa-Francorchamps (2’48’’338), što je popraćeno i emitovanjem uživo na YouTube-u i Facebook-u. Ovog puta je Laurent Hurgon rekord postavio na stazi Suzuka u Japanu. Na drugoj strani sveta, Renault Australija je upravo srušio rekord u klasi serijskih automobila sa prednjim pogonom na 4,95 km dugoj stazi Long Bend Motorsport Park. Za upravljačem serijskog Méganea R.S. TROPHY-R, vozač ekipe Gary Rogers Motorsport, James Moffat, postavio je rekord staze sa vremenom 2’14”316. On se takmiči u prvenstvu TCR Australija sa Mégane-om R.S. TCR kojeg je preradio Vukovic Motorsport.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Polako se otkriva Škoda Scala

Škoda Scala je prvi model koji je na A0 MQB platformi Volkswagen Grupe Prema ...

Vreme je za Le Mans 2024

Vreme je za Le Mans 2024 koji će biti prepun fabričkih timova i velikih ...

Citroen Ami One – bez vozačke dozvole do mobilnosti

Citroen je pojam mobilnosti spustio na osnovu i predstavio vozilo za dostupnu mobilnost, čak ...

Nova marka MG Motor stiže u Srbiju

MG Motor, nova marka u Srbiji, premijerno je predstavljena na DDOR BG Car Show ...

EU-LIVE – evropsko „Bratstvo i jedinstvo“…

EU-LIVE – evropsko „Bratstvo i jedinstvo“, ali okupljeno oko projekta trotočkaša za urbanu mobilnost ...

Volvo V90 CC – karavan ili malo više od toga?

Volvo V90 Cross Country, karavan koji nudi više od običnog karavana. Malo ili mnogo ...