fbpx

Renault predstavio svoj električni Megane eVision

Juče je počeo dugo najavljivani Renault eWays događaj, na kojem su predstavljena dva električna noviteta

Luca de Meo, prvi čovek Renaulta je na dugo najavljivanom i ambicioznom online događaju Renault eWays predstavio potpuno Megane eVision, za koji tvrdi da će redefinisati C segment i vratiti nekada najpopularniji segment u novi život.
Iako je za sada definisan kao koncept, de Meo tvrdi da je 95% serijsko vozila čija proizvodnja počinje 2021. godine. Postavljen je na novu modularnu CMF-EV platformu, sa 60 kWh baterijom čija visina je samo 10 cm, a za koju kompanija tvrdi da je najkompaktnija na svetu.
Renault Megane eVision je dug 4.10 metara, što znači da je nešto kraći od aktuelnog Meganea, ali zahvaljujući prednostima elektro pogona, u kabini nudi podjednako pa i više mesta od svog “imenjaka” sa SUS motorima. Za sada, hatchback sa petora vrata pokazuje pre svega izuzetno ktarke prepuste preko točkova, što znači da je karoserija iskorišćena za maksimalno mogući međuosovinski razmak. Takođe, Renault Megane eVision za sada ima ručke na vratima koje su potpuno poravnate sa karoserijom, što ostaje kao pitanje da li će se ovo rešenje naći na serijskim modelima. Jasno je i da je eliminacija klasičnog hladnjaka dozvolila potpuno drugačiji i aerodinamički maksimalno optimalizovan prednji deo, sa prepoznatljivim LED potpisom, za koji de Meo kaže da će davati prepoznatljivost i sa 100 metara udaljenosti.
Po pitanju pogona, budući električni MeganE ima, prema tvrdnji kompanije najkompaktniji elelektromotor od 160 kW (220KS) sa 300 Nm maksimalnog obrtnog momenta, koji će uz bateriju ukupnog kapaciteta od 60 kWh imati autonomiju od 450 kilometara merenu prema WLTP standardu. Ubrzanje do 100 km/h biće za 8 sekundi.
Nova modularna CMF-EV platforma biće osnova za brojne modele Renault-Nissan-Mitsubishi alijanse, ima karaterističan mali motorski prostor koji dozvoljava elektromotor, a zanimljivo je i da se pomenuta, veoma kompaktna baterija može, prema potrebi konstrukcije i namene vozila smestiti čak i uspravno. Po pitanju punjenja, na brzom punjaču za 30 minuta obezbediće se novih 300 kilometara vožnje.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Cupra je započela serijsku proizvodnju modela Born

CUPRA zvanično počinje serijsku proizvodnju prvog potpuno električnog automobila CUPRA Born u fabrici Zwickau ...

Novi Peugeot 2008 stiže znatno veći od prethodnika

Nova generacija Peugeota 2008 stiže povećana, ali i u verziji sa elektičnim pogonom Peugeot ...

Vettel nema ljubav, pa zato nema ni rezultata

Charles Leclerc ima loš uticaj na Vettela, kaže Jacques Villeneuve, i tvdi da Nemcu ...

Stiže nova generacija digitalnih kokpita

Ditalni kokpiti sa velikim ekranima više nisu nikakva novost, a nova rešenja već čekaju ...

Pagani Huayra R i atmosferski V12 najavljeni u kratkom videu

Sledeća i najverovatnije poslednja verzija Pagani Huayre jeste automobil sa fokusom na trkačku stazu ...

Kanada ima problem sa losovima koji ližu automobile

Posetioce planinskog gradića u Nacionalnom parku Džasper u Kanadi dočekala je vrlo zanimljiva poruka ...