fbpx

Renault predstavio svoj električni Megane eVision

Juče je počeo dugo najavljivani Renault eWays događaj, na kojem su predstavljena dva električna noviteta

Luca de Meo, prvi čovek Renaulta je na dugo najavljivanom i ambicioznom online događaju Renault eWays predstavio potpuno Megane eVision, za koji tvrdi da će redefinisati C segment i vratiti nekada najpopularniji segment u novi život.
Iako je za sada definisan kao koncept, de Meo tvrdi da je 95% serijsko vozila čija proizvodnja počinje 2021. godine. Postavljen je na novu modularnu CMF-EV platformu, sa 60 kWh baterijom čija visina je samo 10 cm, a za koju kompanija tvrdi da je najkompaktnija na svetu.
Renault Megane eVision je dug 4.10 metara, što znači da je nešto kraći od aktuelnog Meganea, ali zahvaljujući prednostima elektro pogona, u kabini nudi podjednako pa i više mesta od svog “imenjaka” sa SUS motorima. Za sada, hatchback sa petora vrata pokazuje pre svega izuzetno ktarke prepuste preko točkova, što znači da je karoserija iskorišćena za maksimalno mogući međuosovinski razmak. Takođe, Renault Megane eVision za sada ima ručke na vratima koje su potpuno poravnate sa karoserijom, što ostaje kao pitanje da li će se ovo rešenje naći na serijskim modelima. Jasno je i da je eliminacija klasičnog hladnjaka dozvolila potpuno drugačiji i aerodinamički maksimalno optimalizovan prednji deo, sa prepoznatljivim LED potpisom, za koji de Meo kaže da će davati prepoznatljivost i sa 100 metara udaljenosti.
Po pitanju pogona, budući električni MeganE ima, prema tvrdnji kompanije najkompaktniji elelektromotor od 160 kW (220KS) sa 300 Nm maksimalnog obrtnog momenta, koji će uz bateriju ukupnog kapaciteta od 60 kWh imati autonomiju od 450 kilometara merenu prema WLTP standardu. Ubrzanje do 100 km/h biće za 8 sekundi.
Nova modularna CMF-EV platforma biće osnova za brojne modele Renault-Nissan-Mitsubishi alijanse, ima karaterističan mali motorski prostor koji dozvoljava elektromotor, a zanimljivo je i da se pomenuta, veoma kompaktna baterija može, prema potrebi konstrukcije i namene vozila smestiti čak i uspravno. Po pitanju punjenja, na brzom punjaču za 30 minuta obezbediće se novih 300 kilometara vožnje.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Mercedes razmatra X-klasu sa V8 motorom, ali…

Najsnažniju Mercedes Benz X-klasu koju trenutno možete kupiti pokreće V6 dizel sa 255 KS, ...

Novi Hyundai i10 spreman za Frankfurt

Hyundai nije među onima koji smatraju da su mali automobili u krizi, i za ...

Porsche proslavlja 70. godina sportskih automobila

„Mi smo ono što nikome ne treba, ali što svako želi.“ Ovo je vrlo ...

Hamilton ubedljivoj najbrži u Bakuu

Lewis Hamilton kao da se malo poigravao sa konkurencijom, da bi na kraju u ...

Toyota Aygo X 1.0 VVT-i X-Trend Canvas – Test

Toyota Aygo X 1.0 VVT-i X-Trend Canvas potvrđuje da još uvek ima života za ...