Peugeot je predstavio potpuno novi logo u skladu sa činjenicom da će ga premijerno nositi jedan od najprodavanijih modela – novi 308
Iako deluje da je Peugeot svoj novi, mada po nama tačnije je reći restilizovani ili redizajnirani, logo predstavio samo par meseci po integraciji u Stellantis, prva dama kompanije CEO Linda Jackson kaže da je stvar čiste koincidencije i da se na osvežavanju legendarnog lava radilo odavno, pre nego što se uopšte počelo razmišljati o Stellantisu. Uvažena dama je dodala i da je Peugeot proslavio 210. rođendan, čime je formalno i najstariji a preživeli automobilski brend, koji doduše ne pravi automobile baš 210 godina, nego „malo“ kraće – od 1890.

Kako bilo, Peugeot je zapravo svoj novi logo već bio prikazao na avangardnom i retro inspirisanom konceptu e-Legend, kojeg je predstavio još 2018. tako da reči Linde Jackson imaju osnove. Zapravo, legendarni znak profilom lava je preveden u dve dimenzije što je postao trend u auto industriji, a ceo znak ima oblik viteškog štita. Svedeno i elegantno, može se reći, i dodati, da je čak i ovaj redizajn deo strategije kojim se Peugeot seli u vode premijum segmenta, u kojem je pre 40-ak godina i bio. Ujedno, za ljubitelje storije, ovo je 11-i logo Peugeot u više od dva veka postojanja. Ujedno, i svi ovlašćeni prodavci će u skladu sa novim vizuelnim standarima morati da preurede svoje prodajne salone i servise.
U osnovi, logo je bitan, ali sam logo ne prodaje automobile, pa je uz novi amblem podjednako bitno i da će za nekoliko meseci svetu biti predstavljen novo 308, koji će imati čast i da prvi ponese na svom grilu hladnjaka i upravljaču. U nastavku kratkoročnih planova, Peugeot planira da već u 2021. godini u Evropi proda 80% elektrifikovanih modela, da bi 2025. sve što proizvede imalo nevi vid elektrifikacije, kao blagi ili plug-in hibrid, ili čisti EV.
Ako su se neki ponadali da će Jacksonova potvrditi da će nešto jako nalik prelepom e-Legend, inspirisanim jednako uvaženim Peugeotom 504, to se ipak nije dogodilo, i verovatno neće, mada će se neki od stilskih elemenata sigurno koristiti. Sa druge strane, najavljuje radikalni 308, postavljen na novu EMP2 platformu, koja u sebe prima i benzince i dizele, ali i plug in hibrid, pa je barem u ovom domenu jasno da će izbora biti dosta.
Show Comments