fbpx

Renault Mobilize predstavlja Solo

Renault Mobilize za salon u Parizu ima spreman Solo električni jednosed namenjen za deljenje prevoza

Renault Mobilize je četvrta robna marka odnosno brend francuskog giganta, odnosno deo Renault Grupe. Kako god definisali Renault Mobilze, tema kojom se bavi ova divizija jasno je definisana – mobilnošću. Međutim, pravac u kojem Renault Moblize ide nije uobičajena proizvodnja vozila namenjenih za prodaju krajnjim korisnicima, nego vozila koja bi služila za deljeni transport i korišćenje prama potrebama. Na salonu u Parizu Renault Mobilize će predstaviti Solo, električni transporter sa jednim sedištem, koji će se pridružiti znatno većem Limo modelu iz prošle godine.
Renault Mobilze Solo je minijaturno vozilo dužine samo 1.37 metara, a ime Solo odnosi se na broj mesta u kabini. Da, ovo je jednosed i ima samo tri točka. Prednji par točkova je pogonski, a zadnji točak zadužen je za upravljanje. Jasno je da je ovo transporter samo za gradsku upotrebu. Njime se upravlja džojstikom, nije potrebna nikakva vozačka dozvola niti kaciga kao za motocikl. A koliko „razvija“? Pa, maksimalna brzina svakako nije zastrašujuća, samo 25 km/h.
Minijaturni Renault Mobilize Solo ima asimetričnu karoseriju u kojoj vozača – putnika čuva jedan vazdušni jastuk. Solo je opremljen i tasterom za slučaj nužde, koji se aktivira nogom i trenutno zaustavlja vozilo. Sedište se naginje prema napred kako bi se pristupilo prtljažniku, a kompletan enterijer se lako pere.
U Renault Mobilze Solo se ulazi uvek sa leve strane, a obzirom da je širok samo 0.9 metara i visok 1.75 metara, trebao bi se lako provlačiti kroz urbanu džunglu. Čak šest Renault Mobilze Soloa stane na jedno regularno parking mesto. Njegova baterija se može puniti preko kabla ali i bežičnim putem, izrađen je od 50 % recikliranih materijala, a na kraju životnog veka čak 95% ovog vozila može se reciklirati.
Renault Mobilze Solo nije zamišljen kao vozilo koje će kupiti i koristiti fizičko lice, nego kao vozilo za davaoce usluga mobilnosti, a koje će se koristiti po principu pretplate spram potreba, ili po principu deljenog transporta.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Alpine kuburi sa izduvnim sistemima

Alpine Tim Formule 1 otišao je na odmor i pauzu u šampionatu sa pobedom ...

Današnji dizajn automobila mrcvari kupce

Thomas Ingenlath CEO Volvoa i Polestara smatra da je aktuelni dizajn automobila arogantan i ...

Toyota Yaris – slavljenik sa šarmom

Kada se pojavio 1999. Yaris je u svom B segmentu što šta pomerio na ...

Zbog čega dovesti F1 u svoj grad?

Formula 1 će se sledeće godine voziti u Majamiju. Zbog čega uopšte iko želi ...

Pikes Peak Bentayga konačno dobila vozača

Bentley je u januaru objavio planove da će se takmičiti na Pikes Peak Hill ...

Toyota razvija nove revolucionarne tehnologije baterija

Toyota razvija nove revolucionarne tehnologije baterija koje je nedavno predstavila a počeće da ugrađuje ...