fbpx

Detaljno osveženi Alfa Romeo Giulia i Stelvio

Osveženi i unapređeni modeli Alfa Romeo Giulia i Stelvio predstavljeni su i stižu u prodajne salone

Osveženi i unapređeni modeli Alfa Romeo Giulia i Stelvio stižu u salone. Ovi nagrađivani modeli osvojili su međunarodnu zajednicu zahvaljujući prepoznatljivoj izvrsnosti ovog brenda – savršena raspodela težine, najbolja dinamika vožnje u klasi, vrhunska tehnološka i pogonska rešenja – i bezvremenski dizajn koji čini svako Alfa Romeo vozilo dugotrajnim „umetničkim delom na točkovima.“ Danas, jedinstveni pristup lepoti italijanskog dizajna brenda Alfa Romeo postao je još zavodljiviji i moderniji na oba modela, sa stilskim intervencijama na prednjim delu, koja stvaraju jasan i snažan utisak srodnosti sa modelom Tonale. Novi Giulia i Stelvio postaju dostupni od februara 2023.
Novi izgled
Na prednjem delu novih model Giulia i Stelvio, gril hladnjaka, gde je postavljen logo, kao i niže rešetke dva glavna usisnika za vazduh dobile su jedinstven izgled koji predstavlja modernu interpretaciju poznate i upečatljive „Trilobo“ rešetke. Farovi zapravo čine glavni novi element u prednjem delu. Danas na oba modela debituju farovi „3+3“, sa 100% LED Adaptive Matrix svetlima. To stvara  snažan osećaj porodične bliskosti sa modelom Tonale i istovremeno podseća na jedan od poznatih elemenata brenda koji su uveli legendarni model Alfa Romeo SZ Zagato i konceptualni model Alfa Romeo Proteo.
Tri modula čine jedinstven prednji deo novih modela Giulia i Stelvio i pružaju dnevno svetlo, dinamičan signal za skretanje koji obezbeđuje najbolje uslove osvetljenja zahvaljujući uvođenju dve sofisticirane tehnologije: „Adaptivni sistem prednjih svetala“, koji konstantno podešava oborena svetla na osnovu brzine i uslova vožnje, kao i „Tehnologija segmentovanih dugih svetala bez odsjaja“, koja u uslovima lošeg osvetljenja automatski detektuju oba smera saobraćaja kako bi se izbeglo zaslepljivanje drugih vozača, a za kraj, tu je i uređaj „Dobrodošli i doviđenja“, funkcija koja se uključi svaki put kada vozač zatvori ili otvori vrata automobila. Sve to znači više efikasnosti – u pogledu trajanja i uštede energije – i više bezbednosti zbog manje zamora očiju i većeg komfora pri vožnji. Raspored grupe zadnjih LED svetala, koji omogućava savršenu kombinaciju stila i sofisticiranih tehnologija, takođe je napravljen tako da naglasi sportski duh oba modela. Konkretno, nova Giulia ima nova zadnja svetla pokrivena staklom sa transparentnim finišom, dok svetla na novom modelu Stelvio imaju zatamljena stakla sa sjajnim crnim finišom.
Nova, potpuno digitalna instrument tabla
Novi Giulia i Stelvio su opremljeni najsavremenijom tehnologijom kako bi se omogućilo komforno i povezano iskustvo, dok u isto vreme pruža prepoznatljivo zadovoljstvo vožnje Alfa Romeo modela. Najvažnija promena može se uočiti na instrument tabli, sa njenim istorijskim „teleskopskim“ dizajnom. Sadrži novi, kompletno digitalni 12,3-inčni TFT ekran, gde je moguće pristupiti svim informacijama o vozilu i parametrima koji se odnose na tehnologije autonomne vožnje.
Nadalje, klaster je dostupan u tri varijante: Evolved, Relax i Heritage. Evolved predstavlja budućnost dizajna brenda Alfa Romeo i koristi centralnu oblast ekrana, ali ipak zadržavajući dva poprečna dela. Relax je fokusiran na komfor, ne sadrži detaljne informacije o vozilu i ne prikazuje ta dva dela. Heritage je inspirisan legendarnim modelima brenda iz šezdesetih i sedamdesetih, sa upečatljivim detaljima kao što su obrnuti brojevi na kraju skale brzinomera.
NFT tehnologija i „Alfa Connect Services“
Novi Giulia i Stelvio su opremljeni fluidnim i intuitivnim Human Machine Interface (HMI) sistemom pomoću koga su sve funkcije pri ruci. Nadalje, sistem za informacije i zabavu garantuje sadržaj, funkcionalnost i „Alfa Connect Services“, u okviru koga se nudi više korisnih usluga za bezbednost i komfor, dizajniranih tako da se ažuriraju bežično. Na primer, funkcija „My Remote“ obuhvata različite usluge kao što je mogućnost kontrolisanja neke od funkcija vozila (otvaranje/zatvaranje vrata, treperava svetla) iz daljine pomoću pametnog telefona/pametnog sata. Počevši od danas, NFT (nezamenljivi tokeni) tehnologija je dostupna za nove modele Giulia i Stelvio – što predstavlja svetsku ekskluzivu u automobilskoj industriji, koju je italijanski brend započeo modelom Tonale i koja je danas dostupna za celokupnu gamu. Tehnologija je zasnovana na konceptu „blokčejn kartice“, šifrovanog i nepromenljivog digitalnog zapisa u kome se čuvaju glavne informacije o svakom vozilu. Ovaj upečatljivi element van automobila, koji se lako koristi i koji je održiv, dodatno naglašava inovativni karakter brenda Alfa Romeo. Po izboru klijenta, NFT generiše sertifikat gde se čuvaju podaci o životnom ciklusu vozila. Ovaj sertifikat može da se koristi kako bi se garantovala odgovarajuća očuvanost vozila i time se štiti njegova rezidualna vrednost. NFT sertifikat dodatno predstavlja potvrdu kredibilnosti što pomaže vlasniku/preprodavcu, ali takođe i dodatno ohrabruje kupca polovnog vozila.
Dinamika vožnje koja je najbolja u segmentu
Dinamika vožnje novih Alfa Romeo modela Giulia i Stelvio je ponovo najbolja u klasi u njihovim segmentima. Oni pružaju intenzivno iskustvo vožnje u autentičnom Alfa Romeo duhu, što podrazumeva odgovarajuću ravnotežu između italijanskog dizajna, vrhunskih motora, savršene raspodele težine, specijalnih tehnoloških rešenja i izvrsnog odnosa težine i snage.
Lakoća i agilnost: savršeno i sportsko dinamično ponašanje modela Giulia i Stelvio podržano je upotrebom ultra-lakih materijala kao što je aluminijum (npr. korišćen je za osnovu motora) i ugljenika (npr. za kardansko vratilo), što je preuzeto direktno iz sveta trkanja.
Pogon na sva četiri točka sa Q4 tehnologijom: dizajnirana je tako da upravlja prianjanjem vozila na reaktivan i predvidiv način, kako bi se obezbedili najviši mogući nivoi performansi, efikasnosti i bezbednosti. Q4 tehnologija garantuje sve prednosti pogona na sva četiri točka i istovremeno garantuje smanjenu potrošnju goriva, reaktivnost i zadovoljstvo vožnje vozila sa pogonom na zadnjim točkovima. U srcu Q4 sistema je sistem Active Transfer Case (ATC) koji prati uslove prianjanja i radnje vozača u stvarnom vremenu kako bi obezbedio najbolje performanse.
Q4 sistem brenda Alfa Romeo omogućava vozilu da putuje u klasičnom režimu sa pogonom na zadnjim točkovima, ako se prianjanje guma približava krajnjoj vrednosti prianjanja, ili na zahtev vozača, može odmah da isporuči do 50% obrtnog momenta motora u prednje točkove za manje od 150ms, time sprečavajući proklizavanje točkova i obezbeđujući maksimalne performanse vozila i efikasnost vožnje.
Q2 mehanički samozatvarajući diferencijal: U okviru paketa Veloce, moguće je integrisati Q4 pogon na sva četiri točka sa Q2 mehaničkim samozatvaranjem, koje je takođe dostupno i na verzijama koje imaju samo pogon na zadnjim točkovima. Nezavisni diferencijal sa ogrančenim proklizavanjem unapređuje agilnost i sportski karakter, garantujući savršeno prianjanje radi bolje stabilnosti vozila u krivinama pri velikim brzinama, i većim bočnim ubrzanjem i vrhunskom bezbednošću pri mokrim ili klizavim uslovima puteva, time što su točkovi uvek pod kontrolom, i smanjujući proklizavanje.
Alfa Link oslanjanje: Vožnja Alfa Romeo vozila je nezaboravno iskustvo. To je usled ekskluzivne Alfa Link™ arhitekture vešanja. U prednjem delu, izabrano je vešanje sa duplom viljuškom sa poluvirtuelnom osovinom za skretanje (ekskluzivno za Alfa Romeo), čime se optimizuje efekat filtriranja i omogućava vozaču da skreće brzo i precizno sa nesputanom kontrolom. Pozadi, izabrano je rešenje sa više veza, sa četiri i po ruke – patent brenda Alfa Romeo – čime je obezbeđeno unapređeno upravljanje, u kombinaciji sa izvanrednim komforom. Kao ekskluziva u okviru specijalne serije Competizione, ugrađen je Alfa™ Active Suspension sistem, sa elektronski kontrolisanim sistemom za damping, koji se prilagođava uslovima vožnje od momenta do momenta, omogućavajući vozaču da izabere upravljanje sa većim performansama ili upravljanje prilagođeno komforu.
Integrisani sistem kočenja (IBS): elektromehanički sistem koji kombinuje kontrolu stabilnosti sa sistemom kočenja, garantujući momentalni odziv kočnica, smanjujući razdaljinu kočenja i omogućavajući značajnu optimizaciju težine. Korišćenje sistema za žično kočenje omogućava značajno smanjenje komponenti unutar komore motora, zamenjujući jedinstven uređaj sa jedinicom koja se sastoji od pumpe, kočnica na struju i ESP, što garantuje manje poduprte mase i veću agilnost vozila.
Pored toga, sjajnoj dinamici vožnje modela Giulia i Stelvio takođe doprinosi ekstremno direktan upravljač, koji je uparen sa 8-stepenim ZF automatskim prenosom sa automatskim papučicama za kvačilo, što garantuje vrhunsku kontrolu u krivinama. Za kraj, ali ne i najmanje važno, za savršenu ravnotežu između zadovoljstva u vožnji i sistema za podršku, novi modeli Giulia i Stelvio nude kompletan skup naprednih sistema za podršku vozaču (ADAS) sa funkcijama za autonomnu vožnju 2. nivoa. To znači da vozač može da prepusti vozilu kontrolu na ubrzavanjem, kočnicama i volanom u određenim uslovima pomoću elektronskih sistema koji zahtevaju stalan nadzor vozača. Ovi sistemi podržavaju vozača i pružaju veći komfor tokom dugih putovanja. Međutim, vozač mora u svakom slučaju da ima konstantnu kontrolu, uvek držeći ruke na volanu.
Konačno, novi Giulia i Stelvio nude značajne promene u pogledu motora: na svim modelima u gami, sada je dostupan i dizel motor od 160 KS sa pogonom na zadnjim točkovima. U ponudi su i moćni benzinski motor od 280 KS sa pogonom na četiri točka i dizel motor od 210 KS.
NFT sertifikat za posebnu Competizione seriju, vrhunski izražaj performansi i stila
Da bi proslavio debitovanje novih modela Giulia i Stelvio, Alfa Romeo uvodi specijalnu seriju Competizione – autentičnu „koncentraciju“ stila koja će sigurno oduševiti Alfa Romeo zajednicu. Sa Veloce paketom koji je dostupan za svaki paket, prvo izdanje biće glavno u gami, a ističe se zbog ekskluzivne Moon Light mat sive boje i crnih čeljusti kočnica. Intenzivni sportski izgled novog modela Stelvio naglašen je 21-inčnim alu-felnama. Enterijeri se ističu zbog svojih Harman/Kardio audio sistema i table presvučene kožom, kao i sedišta sa crvenim šavovima.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Ford Mustang unapređen za 2018.!

Ford je za 2018. napravio nekoliko izmena na Mustangu za evropsko tržište, koje uključuju ...

Test: Land Rover Defender SE 110 D250 – tranzicija uspela

Land Rover je određenu populaciju „hardcore“ ljubitelja offroada ostavio u suzama novim Defenderom 110 ...

Toyota pogodila Evropu modelom C-HR

Tokom planiranja razvoja modela C-HR Toyota je u fokusu imala prvenstveno evropskog kupca. Prema ...

I legenda dobila elektro motor

Jaguar E-type, kojeg je Enzo Ferrri proglasio najlepšim automobilom na svetu, dobio je svoje ...

Novi Mini Countryman JCW ima karting mod

Novi Mini Countryman JCW ima karting mod i čitavih 300 KS uz ALL4 pogon ...

Lamborghini Diablo napunio 30 godina postojanja

Lamborghini Diablo čija fotografija je bila poput ikone u sobi mnogih dečaka ove godine ...