fbpx

Aston Martin Vantage osvežen i pojačan

Aston Martin Vantage osvežen i pojačan za preko 160 KS uz veće turbo kompresore uz gotovo pa novo podvozje

Aston Martin Vantage

Aston Martin Vantage osvežen i pojačan za preko 160 KS uz veće turbo kompresore uz gotovo pa novo podvozje. Fali samo reč konačno, konačno je osvežen Aston Mar5tin Vantage. Vantage je model koji Aston Martin u svojoj modelnoj ponudi ima već 74 godine. Aktuelni Vantage je premijeru imao 2018. a šest godina bez osvežavanja za jedan model je čitava večnost.

Aston Martin Vantage

Ruku na srce, Aston Martin Vantage je dobio toliko toga novoga da skoro pa je potpuno novi model, iako to formalno nije. V8 motor od 4.0 litre dobio je 153 KS više, odnsono sa 512 pojačan je na 665 KS. Iako se i dalje radi o MercedesAMG V8 agregatu, promenjena su bregasta vratila, povišen je stepen kompresije, ugrađena su dva veća turbo kompresora.

Aston Martin Vantage

U Aston Martin Vantage za 2025. godinu ugrađena su čak tri nova izmenjivača toplote kako bi ohladili pogon i menjač moćnog GT-a. Iako je i dalje prijenos preko osmostepenog automatskog menjača koji isporučuje ZF, promenjen je finalni prenos u diferencijalu sa elektronskim zatvaračem, pa AM Vantage sada bolje ubrzava.Tačnije, do 100 km/h mu je potrebno 3.6 sekundi. Skraćivanje finalnog prenosa nije mnogo uticalo na maksimalnu brzinu koja je 325 km/h.

Aston Martin Vantage

Kao i do sada, karoserija i prostorni ram koji je nosi su lepljeni umesto zavareni, što donosi slobodu kontrolisane fleksije cele karoserije, koju inženjeri Aston Martina koriste u svrhu bolje vozne dinamike. Sa druge strane AM vantage je dobio kompletan novi pod, koji ima veću torzionu krutost nego do sada. U ukupnom rezultatu, karoserija osveženog Aston Martin vantage ima veću krutos, pa je, prema navodima fabrike, novim Bilstein DTX adaptivnim amortizerima okakšan posao.

Aston Martin Vantage

Prema fabrici, na upravljaču je evidentno drugačiji osećaj u odnosu na dosadašnji.
Uz nove mehaničke elemente promenjena je i elektronika, pa je osveženi Aston Martin vantage prepun modova za podešavanje kontrole proklizavanja, launch controla, električnog servopojačivača.

Aston Martin Vantage

Za kočenje su zaduženi čelični prečnici prečnika 400 mm sa šestoklipnim čeljustima napred i prečnika 360 mm sa četvoroklipnim čeljustima pozadi, a među opcionalima je i set karbon keramičkih diskova koji smanjuju neogibljenu masu za skoro 30 kilograma.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Formula 1 – Leclerc produžava sa Ferrarijem

Formula 1 – Leclerc produžava sa Ferrarijem svoju karijeru, mada je tajnovito na koliko ...

Električna vozila su poslednja šansa za Cadillac?

GM-ov luksuzni brend, Cadillac, gotovo dve decenije se bori za opstanak, a najnovija strategija ...

Proradio je Cosworth V12 za T50 Gordona Murraya

Sada već postaje zanimljivo – proradio je potpuno novi V12 za T50, superautomobil koji ...

Fernando Alonso – talenat koji je mogao više

Fernando Alonso će sutra startovati na 24 časa LeMana u Toyoti, u pokušaju da ...

Kia Telluride i e-Soul pobednici izbora Svetski auto 2020. godine

Kia je pobednik izbora Svetski auto godine modelima Telluride i e-Soul koji je proglašen ...

Porsche mora da povuče 60.000 dizela

Porsche je primoran da povuče 60.000 dizel Cayennea i Macana sa evropskih puteva Nakon ...