fbpx

Volkswagen ID.7 je električni karavan

Volkswagen ID.7 je električni karavan i to prvi marke iz Wolfsburga, a nastao je na osnovi ID. Space Vizzion Concepta

Volkswagen ID.7 Tourer

Volkswagen ID.7 je električni karavan i to prvi marke iz Wolfsburga, a nastao je na osnovi ID. Space Vizzion Concepta predstavljenog krajem 2019. godine. Sada je zvanično predstavljen i označiće ulazak Volkswagena u segment gde je vrlo malo modela – električni karavan.

Volkswagen ID.7 Tourer

Po pravilu, karavani su nešto duži od osnovnih modela iz kojih su izvedeni. Volkswagen ID.7 Tourer, kako mu je zvanična oznaka, nije porasatao u dužinu u odnosu na limuzinu ID.7, ali je značajno dobio na praktičnosti i funkcionalnosti. U brojkama izraženo, olkswagen ID.7 Tourer je dug 4.961 mm, širok 1.862 mm i visok 1.536 mm, što je identično kao i ID.7 uključujući i međuosovinski razmak od 2.971 mm. To znači da je VW želeo da uz zadržane spoljne dimenzije ispravljanjem krova i uvođenjem vertikalnih vrata Toureru obezbedi povećanu ponudu prtljažnog prostora, a samim tim i upotrebljivost.

Volkswagen ID.7 Tourer

Prema podacima koji su zvanično objavljeni to je i uspelo. Zapremina prtljažnika VW ID.7 Tourer do visine proszora, sa naslonima zadnje klupe na svom mestu je 605 litara, a može porasti do maksimalnih 1.714 litara. U poređenju sa VW ID.7, u osnovnoj konfiguraciji Tourer nudi 73 litre više, i 123 litre više u maksimalnoj zapremini. A ako nije dovoljno ponuđeno, na raspolaganju je i krovni boks koji može biti zapremine i do 460 litara. Zanimljivo je da se u prtljažnik VW ID.7 Tourer bez pobaranja naslona zadnje klupe mogu smestiti predmeti dužine od 1.075mm odnosno 1.948 mm sa oborenim naslonom. Volkswagen tvrdi da je raspon između unutrašnjih blatobrana zadnjih točkova čak 1.000 mm.

Volkswagen ID.7 Tourer

Očekivano, Tourer svoj interijer u potpunosti deli sa limuzinom, tačnije liftback verzijom ID.7, uključujući o opcioni panoramski krov od polimera koji je opremljen slojem tečnih kristala (PDLC), što znači da se na dodir dugmeta može zatamniti ili biti potpuno providan. U osnovi, ova tehnologija je odavno prisutna u autoindustriji, ali je bila rezervisana samo za luksuzne modele.

Volkswagen ID.7 Tourer

Pogon Volkswagen ID.7 Tourer je isti elektromotor koji pokreće zadnju osovinu ID.7 limuzine. Ima lepih 210 kW (286 KS) i loš lepših 545 Nm maksimalnog obrtnog mometa. VW ID.7 Tourer Pro kojim će početi prodaja ima bateriju kapaciteta od 77 kWh, ali će mu se prodružiti Pro S sa znatno većom baterijom od 86 kWh. Ne verujemo dok ne probamo, ali fabrika prema WLTP standardu merenja najavljuje autonomiju od 685 kilometara, za verziju sa većom baterijom. Manja baterija može se puniti na brzim DC punjačima do 175 kW, dok veća podržava istosmetne punjače do 200 kW. Za sada je najavljeno da se baterije od 10 do 80% pune za manje od 30 minuta, na maksimalno dozvoljenim punjačima.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Kuda plovi B segment?

Iako je prodaja automobila B pogođena SUV i crossover manijom, mali gradski automobili su ...

Red Bull i Mercedes i dalje u klinču oko Silverstonea

Red Bull nije zadovoljan epilogom incidenta između Verstappena i Hamiltona, i od FIA traži ...

Alfa Romeo MiTo ide u penziju početkom naredne godine

Šef brenda Alfa Romeo, Roberta Zerbi, najavila je planove da se model MiTo penzioniše ...

Sebastien Loeb pokazao zube na Dakaru

Devetostruki šampion sveta u reliju Sebastian Loeb, pokazao je zube drugog dana Dakara i ...

Nissan Max-Out Convertible Concept pogled u budućnost

Nissan Max-Out Convertible Concept biće uskoro predstavljen kao pogled u budućnost japanske marke Nissan ...

Nissan vraća svoj legendarni RB26DETT motor u proizvodnju

Nissanov šestocilindarski twin-turbo motor, pod oznakom RB26DETT, dostigao je legendarni status, a uskoro se ...