fbpx

Kia EV9 predstavljena u Srbiji

Kia EV9 predstavljena u Srbiji, trenutno najveći električni model sa tri reda sediša u ponudi južnokorejske marke

Kia EV9 predstavljena u Srbiji, trenutno najveći električni model sa tri reda sediša u ponudi južnokorejske marke. Kia EV9 je potpuno električni SUV, dizajniran i izgrađen za moderan način života u eri električne mobilnosti. Kijin prvi SUV sa tri sedišta, prostran i upečatljiv predstavlja robusno, sofisticirano i tehnološki napredno vozilo. Dostupan sa šest ili sedam sedišta, veliki SUV kombinuje odvažan dizajn, vrhunsku svestranost, višeslojnu povezivost i Kijinu prepoznatljivu filozofiju dizajna “Opposites United” kako bi isporučio vozilo koje se može kretati bilo gde sa dometom do 563 kilometra prema WLTP-u.

Kia EV9

Novi EV inajprestižniji SUV
EV9 napravljen je na Kijinoj električnoj globalnoj modularnoj platformi (E-GMP) zbog čega je u segmentu električnih SUV-ova korak ispred konkurencije. Dugačkomeđuosovinsko rastojanje vozila i potpuno ravna platforma električnog vozila pružaju puno prostora za sve putnike i udobnostu stilu dnevne sobe u sva tri reda sedišta. Ako se kupac odluči za verziju sa šest sedišta može kao opciju izabrati funkciju relaksirajućih ili rotirajućih sedišta u drugom redu. Relaksirajuća sedišta pružaju vrhunsku udobnost dok rotirajuća sedišta možete okrenuti prema trećem redu sedišta ili prema vratima. Pored toga EV9 je opremljen sa inovacijama koje omogućavaju udobnija i praktičnija putovanja, uključujući digitalne bočneretrovizore, automatske ručica vrata, koje se izvlače van i uvlače u ravni sa karoserijom, ventilacija sedišta u prvom i u drugom redu, kao i trostrukim panoramskim displejom.

Kia EV9

Jedinstven raspored sedišta
U prvom redu nude se i opuštajuća sedišta koja je tokom parkiranja ili punjenja moguće polegnuti sa istežućim naslonom za noge. Elektronski podesiva sedišta imaju i memorijskufunkciju koja automatski prilagođava položaj sedišta i upravljača po već memorisanim vozačevim željama. Pored toga trećired je opremljen naslonima za ruke, koji uključuje držače za flaše. Svakirelaksirajući komplet sadrži dodatni naslon za noge i potpunu ventilaciju i napred i pozadi, kako bi se što više unapredilo iskustvo u vožnji, posebno na dugim putovanjima.
Pored sedišta za opuštanje u prvom redu, konfiguracija sa šest sedišta dostupna za GT-Line dolazi sa jednom od dve dodatne opcije za putnike u drugom redu koje će putnicima učiniti pauze još udobnijim. Prvapretvara unutrašnjost vozila u „salon“ koristeći drugi red rotirajućih sedišta i druga opcija, sa sedištima za opuštanje u drugom redu sa naslonima za glavu koji imaju i bočnu potporu glave. U međuvremenu, treći režim omogućava putnicima u drugom redu da se naslone kada se putnici u prvom redu opuštaju, obezbeđujući maksimalnu udobnost za sve putnike na putovanju.
Verzija sa šest sedišta može imati rotirajućasedišta u drugom redu sa funkcijom okretanja za 180 stepeni: putnici u drugom redu mogu okrenuti sedišta prema trećem redu i tako direktno razgovarati između sebe. Ove dve alternative rasporeda sedišta omogućavaju različite aktivnosti u automobilu, bilo na parkingu, tokom punjenja ili kampovanja.

Kia EV9

Inovativno korišćenje prostora za jedinstvenu platformu vozila
Sa dužinom od 5.010 milimetara Kia EV9 je najprostranije Kijino putničko vozilo do sada i drugi model Kije napravljen na posebnoj platformi e-GMP, namenjenoj električnim modelima (Electric Global Modular Platform). Osnovna verzija modela je široka 1.980 mm i visoka 1.755 mm, dok međuosovinsko rastojanjeiznosi 3.100 mm. GT-lineverzija je duga 5.015 mm, široka 1.980 mm i visoka 1.780 mm uz identičnomeđuosovinsko rastojanje.

Kia EV9

Pored toga što je Kia EV9 prostrana, ona ima i dodatni prostor za skladištenje u zadnjem ili prednjem prtljažniku (zadnji pogon dolazi sa 90-litarskim prednjim prtljažnikom, dok pogon na sva četiri točka nudi 52 litre prostora ispod „haube“). Zadnji prtljažnik nudi 828 litara zapremine, ako je 4/5 sedišta uspravno postavljenih odn. 333 litre, ako je 6/7 sedišta postavljenih uspravno.

Kia EV9

Dve mogućnosti pogona garantuju velik domet i izuzetna ubrzanja
Kia EV9 nudi pogon na zadnje točkova ili pogon na sva četiri točka.Obeverzije dolaze sa baterijom kapaciteta od 99,8 kWh sa Kijinom tehnologijom četvrte generacije baterija. Verzija sa pogonom na zadnjetočkoveima elektromotor snage 149,5 kW inajveći obrtni moment od 350 Nm. Ova verzijapogona sa maksimalnom brzinom 185 km/h može ubrzati od 0 do 100 km/h za 9,4 sekunde. Prema podacima WLTP ima EV9 domet sa jednim punjenjem do 563 km.
Verziju sa pogonom na sva četiri točka (AWD) pokreću dva elektromotora snage 141 kW i najvećim obrtnim momentom 250 Nm i 350 Nm u osnovnoj verziji i 350 Nm kod GT-line verzije. Maksimalna brzina je 200 km/h. Osnovna verzija ubrzava od 0 do 100 km/h za 6,0 sekundi, dok su GT-lineverziji ili nadograđenoj osnovnoj verziji potrebne samo 5,3 sekunde. AWD verzije mogu se pohvaliti dometom po WLTP standardu do 512 km (Baseline) odnosno 505 km (GT-Line).
Kia EV9 omogućava 800-voltno ultrabrzo punjenje, što znači da klijenti mogu više vremena provesti u vožnji, a manje u punjenju. Nakon 15 minuta punjenja dometje do 249 km (RWD) odnosno do 226 km kod AWDverzije.

Kia EV9

Multimedija: tehnologija sa svrhom
Unutrašnjost Kia EV9 opremljena jejednostavnom i prefinjenom tehnologijom za intuitivno korisničko iskustvo. Panoramski široki displejčine 12,3-inčni instrumenti ispred vozača, 12,3-inčnidisplej multimedije i 5,3-inčnidisplej za upravljanje klima uređajem, podešavanjem sedišta te njihovim grejanjem i hlađenjem. EV9 može imati i projektovanidisplej (Head-Up Display – HUD). Pored fizičkih tastera na upravljaču,dodatni skriveni tasteri na središnjoj konzoli zasvetle tek nakon pokretanja elektromotora.
Kia EV9 će publici zvanično biti predstavljan na Sajmu automobila u Beogradu koji počinje 21. marta, a cene za model sa zadnjim pogonom su od 85.999 evra, a za snažniju verziju sa AWD pogonom od 90.999 evra. Ukoliko kupac ostvari pravo, od ovih cena treba oduzeti 5.000 državne subvencije

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Ne kasni samo Tesla, kasne i drugi

Opustite se, Vaš Ford GT će stići – jednog dana. Samo budite strpljivi Samo ...

Mercedes-Benz A 180d Sedan – dinamična klasika

Dok drugi gase limuzine, Mercedes misli drugačije, pa A Klasu, pored CLA, proširuje i ...

Ford izdao opoziv za 1.4 miliona automobila u SAD

Ford je izdao opoziv za 1.4 miliona automobila u SAD, zbog vijaka na upravljačkom ...

Trgovinska misija TRANSEXPO sajma u gradu Kjelce u Poljskoj

Trgovinska misija TRANSEXPO sajma u gradu Kjelce u Poljskoj održana je 15. oktobra 2022 ...

Iako ne u najbržem bolidu, Hamiltonu pobeda u Budimpešti

Još jedna taktička dosadna trka u Budimpešti, koju je na kraju začinio Bottas udaranjem ...