fbpx

Predstavljen Porshe Taycan Turbo GT

Predstavljen Porshe Taycan Turbo GT – sa preko 1.100 KS najsnažniji je ikada u dugoj istoriji marke Porsche

Porshe Taycan Turbo GT

Predstavljen Porshe Taycan Turbo GT – sa preko 1.100 KS najsnažniji je ikada u dugoj istoriji marke Porsche. Taycan je u svakom slučaju vrlo brz električni automobil. Već osnovni Porsche Taycan do 100 km/h stiže za 4.6 sekundi, dok vrhunski Porsche Taycan Turbo S isti sprint obavi za munjevitih 2.5 sekundi uz „launch control“ sistem.

Porshe Taycan Turbo GT

Samo, može i još brže, barem tako kaže najnoviji Porsche Taycan Turbo GT, novi električni vladar Nuburgringa sa 7:07.55. Sa svojih preko 1.100 KSu novom Attack modu Porsche Taycan Turbo GT je najsnažniji ikada model iz Štutgarta. Zapravo Porsche Taycan Turbo GT standardno ima 780 KS i 1.340 Nm, ali kao što svci ostali Taycan modeli imaju „Push to pas“ mod, Taycan Turbo GT ima Attack mod. Za razliku od push-to-pass koji oslobađa dodatnih 70 kW (95 KS), Attack točkovima Taycana donosi dodatnih 165 KS. Aktivira se polugom na upravljaču, a Porsche kaže da je namenjen samo za stazu, samo, ko ga ima, teško da ga neće upotrebiti kada se ukaže prilika.

Porshe Taycan Turbo GT

Uz launch control Porsche Taycan Turbo GT do 100 km/h ubrzava za 2.3 sekunde, a u dodatno olakšanoj Weissach track package varijanti čak i za desetinku sekunde brže. U u ubrzanju do 200 km/h Porsche Taycan Turbo GT ubrzava za samo 6.6 sekundi, a Weissach track package to obavlja za 6.4 sekunde. Maksimalna brzina za standardni Taycan Turbo GT je 290, a za Weissach track package čak 305 km/h.

Porshe Taycan Turbo GT

Tajna ovolike snage i brzine je u slicijum-karbidnom pulsnom inverteru koji umesto 600 ampera u Tubo S verziji, zadnjem motoru šalje čak 900 ampera. U osnovi radi se o identičnom motoru koji se nalazi i u ostalim verzijama osveženog Porsche Taycana, koji je lakši za oko 10 kilograma. Šta više, ako govorimo o masi vozila, uz Weissach paket, Taycan Turbo GT je lakši od Turbo S verzije za 70 kilograma.

Porshe Taycan Turbo GT

Porsche Active Ride ogubljenje je standardno za Taycan Turbo GT, dok je prednji spliter vazduha dobio dodatne elemente, a podesivi zadnji spojler Gurney flap. Za Weissach namenjen je poseban aerodinamički paket, koji je sposoban da generiše 250 kilograma nizgonske sile.
U eneterijeru je mnogo Race-tex kože, a može se doži i do dubokih sportskih sedišta od ugljeničnih vlakana. Cena u Nemačkoj za Porsche Taycan Turbo GT počinje od 250.000 evra.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Pogledaj iPhone pa napravi Volkswagen

Volkswagen gleda u iPhone i iPad tražeći inspiraciju za dizajn električnih vozila Klaus Bischoff ...

VW I.D. R uništio sve rekorde Pikes Peak-a

Volkswagenov I.D. R je uništio dosadašnji rekord Pikes Peak International Climb-a, a Romain Dumas ...

Peugeot 308 proglašen za Nemački Automobil godine 2022.

Žiri “Nemačkog automobila Godine” (GCOTY) je 26. oktobra 2021. proglasio novi PEUGEOT 308 za ...

KTM X-Bow GTX spreman da se takmiči u SRO GT2 klasi

Austrijski KTM je otkrio svoj trkački automobil koji će se takmičiti u nedavno oživljenom ...

Test Dacia Duster Journey dCi 115 4×4

Test Dacia Duster Journey dCi 115 4×4 otkriva šta je novo u praktično drugoj ...

Na današnji dan poginuo je Ayrton Senna

Pre tačno 23 godine, 1. maja 1994. poginuo Ayrton Senna, po mnogima jedan od ...