Renault Captur je detaljno osvežen na plovini svog životnog veka, dobio je novi imidž, novu opremu i pogon
Renault Captur je detaljno osvežen na plovini svog životnog veka, dobio je novi imidž, novu opremu i pogon. Pre nekih godinu dana Renault Clio je prošao kroz proces osvežavanja, a sada je došao red i na kompaktni crossover Captur koji koristi istu platformu. Renault Captur je, isto kao i Clio, dobio potpuno novi prednji deo koji je vizualno značajno proimenio imidž popularnog modela, što u autoindistriji nije uobičajena praksa.
Manje su vidljive novine na zadnjem delu Renault Captura gde su zadržane svetlosne grupe u obliku slova “C”, ali su sada sa promenjenom grafikom. Očekivano, Captur je i napred i pozadi dobio novi, osveženi logo marke Renault, kao i detalje aktuelnog vizuelnog identiteta.
Dosadašnju RS Line paket opreme više neće biti u ponudi, a na njegovo mesto dolazi Esprit Alpine, kao najviši paket opreme. Kupcima će na raspolaganju biti i, ni manje ni više, nego 14 dvobojnih kombinacija karoserije i isto toliko jednobojnih. Najjeftiniji Renault Captur serijski ima čelične naplatke od 17” koji opciono mogu biti liveni aluminijumski, dok su za Esprit Alpine paket rezervisani točkovi od 19”.
Iako novine u enterijeru nisu toliko velike, u osveženom Renault Capturu sada je najmanji infotejment sa ekranom dijagonale od 10.4”, dok je najveća digitalna instrument tabla dijagonale od 10.25”. Iz osveženog Renault captura potpuno su izbačeni koža i hrom. Sve oplate i presvlake u enterijeru captura sada su irađene od recikliranih i materijala iz obnovljivih izvora.
Pogonska ponuda Renault Captura počinje od 1.0 benzinskog trocilindraša sa 90 KS koji za prijenos koristi šestostepeni manuelni menjač. Veća opcija je 1.3 sa četiri cilindra, 140 KS i šestostepenim manuelnim menjače, koja može imati i 160 KS, a tada za prijenos ima sedmostepeni DCT. Renault captur će se moći kupiti i sa hibridnim pogonom kakav sa nalazi u modelu Clio, a koji je kombinacija 1.6 benzinca i dva elektromotora, sa ukupno 145 KS, za koji fabrika navodi da će 80% gradske vožnje biti na struju. Iako je dizel pogon poptuno nesto u ponudi modela Captur, štedljiva opcija je 1.3 turbo trocilindraš sa 100 KS i gasnom instalacijom, koja sa punim tankovima benzina i gasa ima autonomiju vožnje od preko 1.000 kilometara.
Show Comments