Aston Martin DBX je osvežen za 2025. godinu, a najveće unapređenje nalazi se u kabini koja je sada u stilu novog DB12
Aston Martin DBX je osvežen za 2025. godinu, a najveće unapređenje nalazi se u kabini koja je sada u stilu novog DB12. Aston Martin DBX će se naći u prodaji 2025. godine sa potpuno osveženim enterijerom i drugim manjim unapređenjima. Luksuzni sportski SUV se pridružio modelnoj ponudi britanskog proizvođača automobila 2020. godine, dodajući joj funkcionalan model koja je pomogla da se znatno poveća prodaja i popravi poslovni bilans.
Aston Martin sada dovodi dizajn modela u sklad sa svojom najnovijom ponudom, a istovremeno ukida osnovni model, ostavljajući samo varijantu DBX707. Modeli Aston Martin DB12 i Vantage umnogome inspirišu osveženu kabinu modela DBX.
Horizontalna linija dizajna deli instrument tablu, odvajajući infotejment sistem od instrument table i centralne konzole. Za razliku od drugih modernih luksuznih vozila, DBX zadržava gomilu klasičnih dugmadi i prekidača koji kontrolišu HVAC sistem, osećaj upravljanja, podešavanja ogibljenja, režim vožnje i još mnogo toga.
Iza novog volana se nalazi veliki 12,3-inčni digitalni ekran instrument table. Ekran od 10,25 inča sa Aston Martinovim informativno-zabavnim softverom nove generacije nalazi se u centru, a sadrži bežični Apple CarPlay i Android Auto. Aston Martin će ponuditi tri specifikacije opreme za ažurirani DBX707: Inspire Sport, Inspire Comfort i K kreacije po meri. Audio sistem sa 14 zvučnika i 800 V je standardna oprema, iako kupci mogu nadograditi na Bowers & Vilkins audio sistem sa 23 zvučnika i 1.600 V.
Eksterijer ostaje uglavnom nepromenjen, ali postoje neke primetne promene. DBX sada ima ručke na vratima koje se pokreću ka spolja kada je SUV otključan, i nove bočne retrovizore. Aston Martin takođe proširuje DBX-ov izbor boja sa pet novih nijansi: Epsilon Black, Helios Iellov, Sprint Green, Malachite Green i Aura Green. Podium Green će takođe biti dostupan nakon što je prethodno bio ekskluzivan za DBX707 AMR23 Edition. Brendov 4,0-litarski V-8 motor sa twin turbo punjenjem nastavlja da pokreće SUV, stvarajući istih 700 konjskih snaga i 900 Nm maksimalnog obrtnog momenta.
Devetostepeni automatski menjač sa mokrim kvačilom isporučuje snagu na sva četiri točka, a koji može da pošalje svih 100 procenata obrtnog momenta na zadnje točkove. Elektronski kontrolisani amortizeri i vazdušno ogibljenje dobijaju novi trim radi unapređenja vozne dinamike. Aston Martin DBX 707 može dostići 100 km/h za za 3,4 sekunde i dostići maksimalnu brzinu od 310 km/h, kaže proizvođač. Prednje 16,5-inčne i 15,4-inčne zadnje karbonske keramičke kočnice koje se kriju iza standardnih 22-inčnih naplataka pružaju adekvatnu kočionu silu. Aluminijumski naplatci od 23“ su na spisku opcija. Aston Martin će početi da proizvodi novi DBX707 u drugom kvartalu 2024. godine, a isporuke će početi u trećem kvartalu.
Show Comments