fbpx

Ford preispituje prelazak na struju i cilj da do 2030 bude potpuno električna marka, što bi značilo povratak na SUS motore

Ford Explorer EV

Ford preispituje prelazak na struju i cilj da do 2030 bude potpuno električna marka, što bi značilo povratak na SUS motore u Evropi nakon 2030. Prvobitno, Ford je planirao da prodaje samo automobile na baterije u Evropi do kraja tekuće decenije. Međutim, Ford Motor preispituje svoj plan da prodaje samo potpuno električne automobile u Evropi do 2030. godine, pošto prodaja električnih vozila ne uspeva prema procenama i planovima. Cilj kompanije Ford je bio ambiciozniji od plana Evropske unije da dozvoli prodaju samo automobila sa nultom emisijom posle 2035. godine kao deo svoje strategije smanjenja CO2. Ford sada kaže da bi mogao da nastavi da prodaje automobile sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem nakon 2030. ako ih kupci žele. „Ako vidimo veliku potražnju, na primer za plug-in hibridna vozila, mi ćemo ih ponuditi“, rekao je Martin Sander, šef Fordovog poslovanja putničkih automobila u Evropi. „Potražnja za električnim automobilima bila je “blaža” nego što je Ford prvobitno planirao“, rekao je on, „a kompanija ne postiže svoje ambiciozne ciljeve“. Postoji jasna putanja do elektrifikacije, rekao je Sander. „Samo moramo da se snađemo na putu ka 100 odsto električnih pogona“, rekao je on pred samit o budućnosti automobila za Financial Times u utorak. Ford je završio investiciju od 2 milijarde dolara za pretvaranje svoje fabrike u Kelnu u Nemačkoj za proizvodnju potpuno električnih vozila zasnovanih na MEB platformi Folkswagen grupe.

Ford Explorer EV

Počeće serijska proizvodnja potpuno električnog kompaktnog SUV-a Explorer u Kelnu u junu i predstaviće drugo vozilo napravljeno na MEB platformi, takođe u junu. Kasnije ove godine Ford će takođe otkriti Puma Gen-E električnu verziju svog najprodavanijeg malog SUV-a proizvedenog u Krajovi u Rumuniji. Proizvođač automobila je takođe počeo da prodaje električne verzije svog Transit Custom kombija od jedne tone u Turskoj uprkos sporijem rastu tržišta EV kombija od očekivanog. Ford smanjuje svoju ponudu automobila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem jer se fokusira na EV i svoje visoko profitabilno poslovanje sa lakim komercijalnim vozilima. Završena je proizvodnja malog automobila Ford Fiesta u Kelnu prošle godine, a takođe će obustaviti proizvodnju modela Focus u Saarlouisu 2025. Ford je prestao da proizvodi svoje automobile srednje veličine Mondeo i minivanove Galaxy/S-Max u svojoj fabrici u Valensiji u Španiji. Marka razmatra proizvodnju novog modela putničkog automobila „više energije“ u Valensiji, koji trenutno proizvodi kompaktni SUV Kuga koji je dostupan u plug-in hibridnoj, potpuno hibridnoj ili verziji sa motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. „Imamo plan za našu fabriku u Valensiji“, rekao je Sander.
Izbegavanje kazni u Ujedinjenom Kraljevstvu
U Velikoj Britaniji, svom najvećem evropskom tržištu, Ford traži načine da izbegne plaćanje velikih kazni u skladu sa mandatom za vozila sa nultom emisijom (ZEV) koji ima za cilj da podstakne prodaju električnih automobila. Mandat predviđa da proizvođači automobila moraju da prodaju sve veći procenat električnih vozila svake godine, počevši od 22 % u 2024. godini, što će obzirom na pad prodaje EV biti prilično zahtevno.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Škoda Octavia četvrte generacije zvanično predstavljena

Predstavljena je četvrta generacija Octavije, napopularnijeg i narodavanijeg modela Škode Četvrta generacija modela Octavia ...

Lewis Hamilton Covid-19 pozitivan

Lewis Hamilton je pozitivan na Covid – 19 i neće učestvovati na trci u ...

Kia predstavila iMT novi inteligentni ručni menjač

Kia je prva na svetu ujedinila 48-voltni laki hibrid sa manuelnim menjačem i ‘clutch-by-wire’ ...

Popreko do svetskog rekorda za BMW M5

BMW promoviše svoj novi M5 sa 600 KS, između ostalog, novim svetskim rekordom u ...

Konačno pobeda za Peterhansela, kod motociklista potpuno neizvesno

Aktuelni šampion Dakara Stephane Peterhansel konačno je stigao do etapne pobede, dok se kod ...

Test Volkswagen ID.3 Pro

Test Volkswagen ID.3 Pro – osvežavanje pre uobičajenog roka podmladilo je VW prvenac na ...