fbpx

Porsche do rekorda na Ringu novom verzijom Cayennea

Porsche je došao do rekorda u klasi na Ringu modelom Cayenne Coupea koji još nije zvanično ni predstavio

Porsche još nije zvanično ni predstavio novu verziju Cayenne Coupe, a već mu je pribavio rekord kruga na Nürburgringu u SUV, off road, van i pick-up klasi. Nemački proizvođač sportskih automobila je zvanično saopštio da je još uvek lagano kamufliranim Cayenne Coupeom vozač Lars Kern postavio zvanično priznato vreme od 7:38.925. Temperatura vazduha na stazi je prilikom postavljanja rekorda bila 23°C, a temperatura same staze 46°C. Rekordni krug je odvezen potpuno serijskim modelom, u koji je ugrađeno sportsko sedište i obavezni zaštitni kavez. Na točkovima od 22” bili su Pirelli P Zero Corsa pneumatici razvijeni namenski za ovaj model, za koji Porsche tvrdi da je “track-focused”, odnosno razvijen i za brzu vožnju na stazi.
Vozač Kern naglašava da mu je neverovatno stabilna zadnja osovina davala samouverenost, i dodaje da je ovaj Cayenne Coupe bio čvrsto “zalepljen” za asfalt na mestima gde većima vozila kubi kontakt sa podlogom, a to su temena prevoja Pflanzgarten I i II.
Zanimljivo je da se Porsche pohvalio rekordom, ali ne i tehničkim detaljima ove sportske evolucije Cayenne Coupea, pa se ne zna ni koliko snage ima na raspolaganju. Kompanija je potvrdila da ima preko 600 KS, ali ne i koliko, i dodala da je u ovaj moćni SUV ugrađen izduvni sistem od titanijuma, sa završnim otvorima u sredini zadnjeg odbojnika. Porsche kaže da ubrzanje do 100 km/h očekuje na nivou onoga što radi 992 GT3 sa PDK menjačem, što znači oko 3.2 sekunde.
Legendarni reli šampion Walter Röhrl, koji je imao priliku da proba ovaj automobil u fazi prototipa, kaže da je u njemu osećaj kao u kompaktnom sportskom automobilu a ne u velikom SUV-u.
Prema za sada dostupnim informacijama, ovaj još uvek formalno neimenovani Cayenne Coupe ima znatno više od snažnog motora. Donji postroj je začajno unapređen uključujući i PDCC sistem koji kontroliše poprečne nagibe, a trag točkova je proširen u odnosu na Cayenne Coupe Turbo, kao i nagib točkova koji je povećan za 0.45°, kako bi pneumatici imali veću kontaktnu površinu sa podlogom.
Kompanija poručuje da će ova nova verzija uskoro biti i zvanično predstavljena, sa pravom i kompletnom oznakom.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Novi Land Rover Defender zvanično predstavljen

Land Rover je na Salonu automobila u Frankfurtu zvanično predstavio novi Defender Novi Land ...

Može li dosta za ispod 15.000?

Može li se Kia odupreti novom talasu “malih gradskih”, koji evidentno donose kvalitet, ali ...

Lexus najavljuje visoke performanse uz LF-Z koncept

Lexus je u martu predstavio elektrfikovani LF-Z koncept i najavljuje zaokret – umesto dosadašnjeg ...

McLaren F1 službeno skinut sa trona

Legendarni McLaren F1 je i službeno skinut sa rona kao najbrži ikada napravljeni McLaren ...

Stiže novi Accord, ali u Ameriku

Honda je objavila, za sada, crtež novog Accorda, koji će zvanično svetu biti predstavljen ...

Porsche potvrdio preko 600 KS za Taycan

Rat na struju se zahuktava. Porsche je izneo nekoliko novih detalja o novom Taycanu ...