fbpx

Istraživanјe otkriva da srpski vozači više vole polovnjake iz Italije

Istraživanјe otkriva da srpski vozači više vole polovna vozila uvezena iz Italije, a nakon toga iz Francuske

Uvoz polovnih vozila

Istraživanјe otkriva da srpski vozači više vole polovna vozila uvezena iz Italije, a nakon toga iz Francuske. Mnoga polovna vozila se uvoze iz jedne zemlje u drugu kako bi zadovoljila lokalnu potražnju za vozilima. Nemačka, Francuska, Belgija i Italija su najveći izvoznici polovnih automobila u Evropi, snabdevajući i ostatak kontinenta sa polovnjacima. Međutim, vozila iz ovih zemalja nisu bez nedostataka. Najnovije istraživanje koje je sprovela automobilska kompanija carVertical otkriva da mnoga vozila uvezena u Srbiju imaju vraćenu kilometražu ili su bila prethodno oštećena.
Mnoga uvezena italijanska vozila imaju sumnjivu prošlost
Kompanija carVertical je analizirala izveštaje o istoriji vozila koje su korisnici platforme pribavili 2023. godine i prebrojala one sa prethodnom evidencijom iz drugih zemalja. Prošle godine je 24,4% svih uvezenih vozila koja su proverena na carVertical-u u Srbiji došlo iz Italije, 16,8% iz Francuske, 16,2% iz Nemačke, 12,8% iz Češke i 9,8% iz Norveške. Dok je četvrtina vozila stigla u Srbiju iz Italije, 4,8% njih je imalo vraćenu kilometražu, a 13,1% je prethodno bilo oštećeno, što ukazuje na to da vozači treba da budu oprezni prilikom kupovine italijanskih automobila. 3,3% vozila iz Francuske imalo je promenjen broj kilometara, a 41,2% je pretrpelo manje ili veće štete. Nemački automobili takođe nisu imuni na sumnjivu prošlost, jer je 3,4% njih imalo lažiranu kilometražu, a 22,8% je bilo oštećeno.
“Nemačka je najveći izvoznik polovnih automobila u Evropi. Budući da zemlja ima dobru infrastrukturu autoputa, da izvozi mnogo premijum i dizel automobila sa velikom pređenom kilometražom. Ljudi takođe veruju da Nemci obraćaju više pažnje na vlasništvo i održavanje automobila. Međutim, kada polovna vozila pređu kod vlasnika u stranim zemljama, neki podaci poput istorije servisiranja ili čak kilometraže mogu biti promenjeni, što čini veći rizik”, kaže Matas Buzelis, stručnjak za automobile i šef odeljenja za komunikacije u kompaniji carVertical.
Kupci ponekad nisu ni svesni da kupuju uvezeno vozilo
Kupci mogu dobiti uvezeno vozilo odabirom željenog modela sa strane veb stranice sa oglasima i direktnom kupovinom ili preko kompanije specijalizovane za usluge uvoza. Na ovaj način, kompanija organizuje sve dokumente i dostavlja vozilo na vrata kupca. Još jedan način je kupovina vozila u Srbiji koje još nije registrovano na domaćem tržištu. U ovom slučaju, kupac mora sam registrovati vozilo i proći tehnički pregled.
“Postoji i treća i najrizičnija opcija. Kupac može potpuno propustiti činjenicu da je automobil uvezen u Srbiju jer je već registrovan i prodat kao vozilo bez strane istorije. Ponekad prodavci ne obaveštavaju kupce o prošlosti vozila”, objašnjava Buzelis. Iako širok izbor uvezenih automobila može privući kupce polovnih automobila da donesu spontanu odluku, važno je pregledati istoriju vozila kako bi se izbegla neprijatna iznenađenja mesecima kasnije.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Ferrari danas kroz objektiv od pre 50 godina

Ferrari danas viđen kroz kameru staru 50 godina, uz naraciju od pre 50 godina ...

Porsche Turbo modeli dobijaju novu Turbonite boju

Porsche Turbo modeli dobijaju novu Turbonite boju na detaljima kako bi dobili na dodatnom ...

Toyota pripema Supru za GT4 klasu

Toyota je u Ženevi predstavila GT4 Concept, koji je pokazatelj da se priprema i ...

Naslednik Alfe 8C se prodaje a nije ni odobren

Naslednik Alfe 8C se prodaje iako još nije ni odobren za proizvodnju od strane ...

Tesla obećeva vozilo od 25,000 $, baterije kao strukturalni deo

Tesla je sinoć održao „Battery Day“ događaj u Kaliforniji, tokom kod je šef kompanije ...

Andy Cowell pravi motor za Aston Martin?

Odlazak Andya Cowella prvog čoveka za motore iz tima Formule 1 Mercedes-AMG je gotova ...