fbpx

Marchionne: Sledeći MiTo bio mogao biti crossover

Šef FCA, Sergio Marchionne, je nagovestio da će model MiTo prestati da postoji u trenutnoj konfiguraciji

Foto: FCA

Mali Alfa Romeov hatchback koji je dobio ime po italijanskim gradovima Milano i Torino se nalazi na tržištu od 2008. U međuvremenu je pomalo osvežen, ali nikada nije stekao veliku popularnost među kupcima. Šef FCA, Sergio Marchionne, nagovestio je da će model MiTo prestati da postoji u trenutnoj konfiguraciji, ali da bi ime moglo ostati: „Ako bude MiTo (u budućnosti) ne verujem da će biti u (trenutnom) obliku. Tržište se smanjilo – tržište za hatchback B segmenta sa dvoja vrata se smanjuje.“ Kako AutoExpress prenosi, MiTov novi identitet bi mogao biti crossover koji bi omogućio Alfa Romeu da se unovči zahvaljujući sve većoj potražnji za ovim segmentom. Iz istog razloga, veliki SUV koji će biti pozicioniran iznad Stelvia bi trebalo da izađe krajem ove decenije kao Alfin najveći model sa „mild“ hibridnim pogonom i 400 KS. Marchionne je priznao da aktuelni MiTo nudi ograničenu praktičnost, dok je šef Alfa Romea, Reid Bigland, napomenuo da sve ukupno, nije na nivou modela Giulia i Stelvio. Isto je rekao i za model Giulietta, za koji se očekuje da će dobiti novu generaciju u istom obliku.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Koenigsegg Freevalve, penzioniše bregasto vratilo?

Koenigsegg Freevalve tehnologija je na dobrom putu da penzioniše klasično bregasto vratilo i mehaniku ...

BMW 3.0 CSL predstavljen i ima šta da poruči

BMW 3.0 CSL je upravo predstavljen i uz najsnažniji redni “šestak” ima što da ...

U Srbiji pretpremijerno prikazan novi Nissan Qashqai

U Srbiji je pretpremijerno prikazan novi Nissan Qashqai čija prodaja počinje na leto ove ...

Ralf Schumacher brani Micka Schumachera

Bivši vozač Formule 1 i stric Micka Schumacher stao je u odbranu talenta sina ...

OMV Srbija postala je partner Kluba „Zlatno srce“

U duhu svojih strateških opredeljenja i korporativne kulture koja uključuje pomoć širokoj društvenoj zajednici, ...

Formula 1 bi mogla preći na dvotaktne motore od 2025.?

Pat Symonds izneo je više nego zanimljivu mogućnost o pogonskim jedinicama u Formuli 1, ...