fbpx

Novi Land Rover Defender zvanično predstavljen

Land Rover je na Salonu automobila u Frankfurtu zvanično predstavio novi Defender

Foto: LR

Novi Land Rover Defender baziran je na evoluciji D7 platforme koja se može u modelima Discovery i Range Rover Sport. Imenovana D7x, platforma je razvijena da se suprotstavi surovim uslovima kroz koje Defender često prolazi. Zahvaljujući konstrukciji izrađenoj od aluminijuma, najlakša varijanta Defendera teška je 2.185 kg.

Foto: LR

Tokom razvoja Defendera, Land Rover je testirao novi SUV u vrelim i prašnjavim uslovima pustinje Bliskog istoka tokom leta, kao i u uslovima ekstremne hladnoće Polarnog kruga tokom zime. U poređenju sa svojim prethodnikom, novi Defender karakteriše nezavisno oslanjanje kako napred, tako i pozadi. Ovo bi trebalo da znači mnogo veći komfor na uređenim putevima.

Foto: LR

Dve veličine Defendera će biti dostupne za početak prodaje: trovratna varijanta sa kratkim međuosovinskim rastojanjem pod oznakom Defender 90, i duža petovratna verzija pod oznakom Defender 110. Defender 130 sa produženim međuosovinskim rastojanjem i do osam sedišta se očekuje krajem sledeće godine. Ipak, porodice sa puno članova ne moraju da čekaju lansiranje Defendera 130, jer Defender 90 može da se poruči da šest sedišta, a Defender 110 sa 5+2 sedišta.

Foto: LR

Novi Defender će biti dostupan sa dva turbodizel motora, od kojih je jedan 2.0 litarska jedinica sa 237 KS i 430 Nm obrtnog momenta. Od benzinaca će moći da se bira između 2.0 litarskog turbo četvorocilindraša sa 296 KS i 400 Nm i 3.0 litarskog rednog šestocilindraša u kombinaciji sa elektromotorom i litijum jonskom baterijom ukupne snage od oko 400 KS. Svaki agregat je povezan sa osmostepenim automatskim menjačem koji šalje snagu na sva četiri točka. Radi boljih off-road sposobnosti, Defender nudi oko 20 mm veći klirens od tla u poređenju sa ostalim Land Rover SUV modelima, te iznosi 29 cm.

Foto: LR

Land Rover Defender takođe dolazi sa novom prilagodljivom verzijom Terrain Response vozačke asistencije tokom off-roadinga, za koju proizvođač tvrdi da omogućava vozačima da fino podese sistem kako bi bio prilagođen terenu i uslovima na putu.

Foto: LR

Ono gde se novi Defender jako razlikuje od prethodnika jeste enterijer koji karakteriše poslednja verzija LR infotejment tehnologije. Uz 10 inčni infotejment ekran, vlasnici Defendera će moći da uživaju u 12.3 inčnoj digitalnoj instrument tabli, mnoštvu elektronskih asistencija, kao i head-up displeju.

Foto: LR

Land Rover Defender će se proizvoditi u fabrici u gradu Nitra u Slovačkoj, a ne u Defenderovom tradicionalnom domu u Velikoj Britaniji.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Audi R8 V10 GT RWD – labudova pesma

Audi R8 V10 GT RWD je labudova pesma ovog modela koji će za oproštaj ...

Renault i Volkswagen okončali pregovore

Renault i Volkswagen okončali pregovore o mogućnosti da zajednički dođu do jeftinog električnog automobila ...

Svaki novi Volvo će biti ograničen na 180 km/h od 2020.

Počevši od 2020., svaki novi Volvo automobil će imati ograničenu maksimalnu brzinu od 180 ...

Lotus Eletre je konačno zasijao

Lotus Eletre jedan je od najduže najavljivanih modela u poslednjih nekoliko godina, a novi ...

Nova serija iz Morgana – Plus 8 50th Anniversary Edition

Povodom 50. godišnjice modela Plus 8, Morgan je objavio teaser nove ograničene serije ovog ...

London Electric Vehicle Company lansira e-Camper

Možda deluje neverovatno ali je istinito – London Electric Vehicle Company lansira e-Camper do ...