Sutra počinju prvi zvanični testovi Formule 1 u Šapaniji, i dok su neki timovi evolurali prošlogodišnje bolide drugi su napravili potpuno nove
Od sutra pa naredna tri dana voziće se prvi deo predsezonskih testova Formule 1 na stazi Circuit de Barcelona-Catalunya. Obzirom da pravila u odnosu na prošlu sezonu nisu menjana, veći deo timova je evoluirao svoje prošlogodišnje bolide, međutim, ima i onh koji su za sezonu 2020. poseldnju po važećim pravilima, napravili nove bolide.
Tim Racing Point je među poslednjima predstavio svoj bolid, a u sezonu Formule 1 2020. poslednju ne samo po važećim pravilima nego i poslednju pod aktuelnim imenom, ućiće sa potpuno novim bolidom.
Nekadašnji mali ali uspešan tim Force India, polovinom 2018. godine kupio je Lawrence Stroll, kada je već bilo kasno za veće izmene na bolidu za sezonu 2019. Međutim, tokom prošle godine razvijan je novi bolid, a tehnički direktor Andrew Green kaže da je konstrukcija RP20 počela praktično od samog početka. Green kaže da je činjenica da je pripreman potpuno novi automobila donela mnogo uzbuđenja u celom timu, obzirom da godinama unazad zbog nedostatka budžeta nije pripreman potpuno novi bolid. Takođe, šef tehničkog dela tima Racing Point kaže da su prošlogodišnji automobil imali dve slabe tačke – problem sa balansom i nedovoljno „downforcea“ na stazama kojima je potrebna velika aerodinamička sila prijanjanja.
Green tvrdi da su simulacija pokazale ohrabrujuće rezultate i da bi bolid trebao biti sposoban da se bori za zlatnu sredinu sa McLarenom, Renaultom i Alpha Taurijem. Za sada još uvek tim Racing Point, ali od sledeće godine fabrički tim Aston Martin, gradi svoj novi centar, a obzirom na finansijsku snagu Lawrencea Strolla vlasnika tima, a i njegov ulazak u vlasničku strukturu Aston Martina, ne trba se iznenaditi ako u narednih par godina Racing Point izraste u ozbiljnu silu u Formuli 1.
Show Comments