fbpx

Volkswagen ID.7 predstavljen na CES

Volkswagen ID.7 električna limuzina u segmentu Passata predstavljen je na CES sa relativno malo specifične kamuflaže

Volkswagen ID.7 električna limuzina u segmentu Passata predstavljen je na CES u Las Vegasu. Do sada pod imenom ID. Aero, ovaj model će se se u prodaji pojaviti sledeće godine i trebao bi imati do sada najveću autonomiju. Tačnije, Volkswagen najavljuje da bi ID.7 trebao omogućiti oko 700 kilometara vožnje prema WLTP ciklusu merenja.
Iako je još uvek poprilično kamufliran, prikazani ID.7 je prema saopštenju proizvođača vrlo blizak serijskom modelu. U istom saopštenju Volkswagn navodi i da će ID.7 imati višenamenski ekran dijagonale od čak 15 inča, kojim će biti uveden “novi koncept ekrana”, uporedo sa digitalno kontrolisanim provetravanjem kabine i inteligentnim HVAC sistemom koji može da otkrije vlasnika vozila koji se približava sa svojim ključem i započne pripremu vozila kao što je grejanje ili hlađenje još pre nego što vozač uopšte otvori vrata.
Inteligentni sistem ventilacije doneće potpuno novi nivo komfora činjenicom da će se ventilaconim otvorma moći upravljati glasovnom komandom. U praksi, vozač će svom VW ID.7 reći “hladne su mi ruke”, a vozilo će aktivirati ne samo grejač upravljača, nego i usmeriti otvore ventilacije ka rukama vozača.
Prilikom premijere VW ID.7 privukla je i tehnologija kamuflaže vozila koja kombinacijom provodljive i izolacione boje omogućava selektivno osvetljavanje vozila. Slojevi specijalne boje i kompletna instalacija imaju masu od oko 35 kilograma, i zahtevaju čak 40 slojeva specijalne boje. Karoserija VW-a ID.7 podeljena je na 22 zone koje se nezavisno mogu osvetliti, uključujući čak i pokretno, dinamična svetlo, pa i QR kodove sa informacijama o ID.7.
Budući, šesti član Volkswagenove električne porodice postavljen je na MEB platformu sa velikom međuosovinskim razmakom od 2.970 mm, koja uz vrlo kratke prepuste preko točkova obećava odličnu ponudu kabinskog prostora.
Početak prodaje Volkswagena ID.7 očekuje se tokom 2024. godine.

  • Show Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *

comment *

  • name *

  • email *

  • website *

You May Also Like

Predstavljen je osvežen Range Rover Velar

Predstavljen je osvežen Range Rover Velar, koji kao model za 2024. stiže stilski i ...

Rimac C_Two u aero tunelu

U projektovanju vozila kompjuteri mnogo pomažu, ali nisu svemoćni. Ništa ne može da zameni ...

FCA skresao ambiciozne planove za Alfa Romeo

Iako se na ujedinjavanju sa PSA uveliko radi, u FCA se bave samim sobom, ...

Nissan predstavio GT-R NISMO za 2020.

Nissan uspešno održava u životu sada već vremešni GT-R. Upravo je predstavio Nismo verziju ...

SUS motori će izumreti, ali ne tako brzo

Prema planu VW Grupe, naredna generacija SUS motora pojaviće se 2026. i biće poslednja ...

Elektrifikacija mobilnosti postaje hoćemo nećemo

Elektrifikacija mobilnosti postaje hoćemo nećemo igra između odluka političara, lobista i autoindustrije, a ceh ...